Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی غفاری که قصد داشت فیلمی سینمایی درباره یک رزمنده بسازد به دلیل تغییر مدیریت در روایت فتح فعلا پروژه اش به تویق افتاده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی غفاری کارگردان سینما درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول مطالعه فیلمنامه‌های مختلف است تا با انتخاب یکی از آنها، ساخت فیلمی را آغاز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اینکه آن اثر سینمایی است یا تلویزیونی هنوز مشخص نیست چون به شخصه برایم کیفیت متن اهمیت دارد نه اینکه قرار است آن فیلم یا سریال از چه رسانه‌ای پخش شود.

کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» افزود: درباره ژانری که دوست دارم در آن کار کنم نیز باید بگویم به شخصه به تاریخ معاصر علاقه فراوان دارم برای همین ترجیح می‌دهم کاری که تولید می‌کنم بیشتر در آن مقطع باشد. در این رابطه متن‌های خوبی هم در دست دارم که بعد از ماه رمضان تکلیف ساخت آنها مشخص خواهد شد.

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره کار در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها هم چنین توضیح داد: بی‌علاقه نیستم که در این زمینه کاری انجام دهم، اما این امر منوط به مهیا شدن شرایط است، چون در آنجا نیز شرایطی خاص حاکم است تا بتوان کار مورد نظر را روانه بازار کرد.

غفاری درباره سریال نوروزی «خداداد» هم گفت: این مجموعه که من کارگردانی آن را برعهده داشتم با اصرار مسئولان سیما و تنها در دو ماه ساخته شد ولی با وجود زمان کمی که در اختیارمان بود از نتیجه کار راضی هستم البته به دلیل همزمانی پخش این سریال با کار شبکه سه معمولا تولیدات شبکه دو مظلوم واقع می‌شوند.

وی در انتهای این گفتگو اعلام کرد: تصمیم داشتم فیلمی دفاع مقدسی درباره محمدعلی صفا (شکارچی تانک) بسازم که با روایت فتح هم برای تولید آن به توافق رسیم اما فکر می‌کنم به دلیل جابجایی‌های مدیریتی فعلاً ساخت آن به تعویق افتاده است.

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی غفاری کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ساخت فیلم جدید کارگردان «باربی» در ماه آگوست شروع می‌شود و گفته شده تولید آن ۷ ماه طول می‌کشد و کار در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به این ترتیب احتمالاً این فیلم باید اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

«وقایع‌نگاری نارنیا» اقتباسی از داستان‌های مشهور «نارنیا» نوشته سی.اس.لوییس است و نتفلیکس با او برای کارگردانی ۲ فیلم در این دنیای فانتزی قرارداد بسته است.

گرویگ اواخر سال ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از اکران «باربی» برای کارگردانی «نارنیا» قرارداد امضا کرد و پس از موفقیت «باربی»، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» با نتفلیکس منعقد کرد.

این کارگردان چندی پیش اعتراف کرد که برای این پروژه کابوس‌های مکرر می‌بیند و در عین حال که از چگونگی اجرا آن ترسیده، اما با این داستان‌ها بزرگ شده و معتقد است دیدگاه زنانه در آن‌ها وجود دارد.

وی گفته بود که فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و انتظار می‌رود که یک دنباله هم داشته باشد و به این ترتیب او بیش از ۴ سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ فیلم زنده «سفید برفی» دیزنی است که او نویسنده آن بود اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6090618

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود