Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «محسن راجی» سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: «در یک اقدام نوآورانه امسال تلاش کردیم تا با برپایی محفل انس با قرآن خودرویی به صورت سیار و توزیع افطاری ساده در نقاط پر تردد و بیمارستان امام حسین (ع) موقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان از خدمات ارائه شده، بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او  افزود: «قرائت سوره قدر و جزءخوانی قرآنی توسط نوجوانان، سنج و دمام زنی، مداحی، مرثیه خوانی و توزیع افطاری ساده ویژه همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) از جمله برنامه‌هایی بود که هفته گذشته برگزار شد.»
 

کد خبر 672015 برچسب‌ها خبر مهم همشهری محله منطقه ۷ رمضان- افطار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم همشهری محله منطقه ۷ رمضان افطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید