Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کرد  گفت: مجموع با ۲۶۲ زمین چمن رکورد دار در کشور هستیم.

ااو گفت:  این زمین‌های چمن مصنوعی یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع است.

کرد گفت: تاکنون ۱۸۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای‌های سراسر استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.

ادهم کرد، همچنین افزودگفت: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت وزارت ورزش و جوانان، بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال تا شهریور ماه ۱۴۰۱ به این آمار اضافه خواهد شد که در نوع خود رکوردار کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: تاکنون ۳۸۲ خانه ورزش روستایی در روستا‌های سراسر استان راه اندازی شده و ۲۲ مورد دیگر تا پایان سال تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

ادهم کرد، گفت: هم اینک ۱۳۷ سالن چندمنظوره ورزشی، ۹ استادیوم فوتبال، ۱۲ استخر شنا و ۳ جاده سلامت در سیستان و بلوچستان موجود و در حال بهره‌برداری است.

اوگفت: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل و سالن مهم و استراتژیک ۴۵۰۰ نفری در زاهدان و سالن چند منظوره ورزشی ۲۰۰۰ نفری چابهار شروع شده و تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: هم‌اینک هفت ورزشگاه فوتبال، ۱۸ سالن چند منظوره ورزشی، یک استخر شنا، ۲ جاده سلامت، ۱۱ سالن تخصصی شامل سالن کبدی ۴۵۰۰ نفری، کشتی زابل، ۲۰۰۰ نفری چابهار، کشتی زاهدان، ۱۷ شهریور زاهدان و ۶ رشته ورزشی و همچنین ۲۰ خانه جوان، پ ۵ گود زورخانه در سراسر استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین چمن ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ورزش روستایی بهره برداری چمن مصنوعی زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم