Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری را می توانیم متفاوت تر از گذشته بنامیم، چرا که ملت اسلامی با بیداری بیشتر نسبت به تحولات منطقه و تحرکات ددمنشانه اسرائیل جنایتکار، پا به این عرصه خواهند گذاشت و فریاد ضد استکباری سر می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ روز قدس، رویدادی پر افتخار در کشورمان به شمار می رود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی با هوشیاری، بصیرت و تیز بینی که داشتند آخرین جمعه ماه مبارک  رمضان را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیست نام گذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزی که امام خمینی(ره) همه مسلمانان جهان را به اتحاد برای حمایت از قبله اول مسلمین دعوت کردند و هر ساله مردم با برگزاری راهپیمایی این روز را ارج می نهند و با آتش کشیدن پرچم اسرائیل تنفر خود را از این رژیم غاصب اعلام می کنند.

در جنوبی ترین نقطه کشور نیز هر ساله شیعه و سنی، مرد و زن، کودک و نوجوان همه دوشادوش یکدیگر با اتحاد و همدلی به میادین اصلی شهر می آیند و حمایت قاطعانه خود را از مظلومان عالم اعلام می کنند.

مردمان دریادل هرمزگانی مانند موج های دریای خلیج فارس و عمان در برابر اقدامات رژیم صهیونستی و دست دارازی آن به ممالک اسلامی توفانی شده و با سر دادن شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اوج تفر خود را از این رژیم کودک کش که با حمایت آمریکایی ها خوی استکباری داشته اعلام می کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری را می توانیم متفاوت تر از گذشته بنامیم، چرا که ملت اسلامی با بیداری بیشتر نسبت به تحولات منطقه و تحرکات ددمنشانه اسرائیل جنایتکار، پا به این عرصه خواهند گذاشت و فریاد ضد استکباری سر می دهند.

با حضور میدانی در میان مردم شهر در کوچه و خیابان و با صحبت با آنان می توان یافت که مردمان ساحل نشین هرمزگانی امسال اشتیاق فراوانی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دارند؛ زیرا با افزایش واکسیناسیون کرونا و کاهش مرگ و میرهای ناشی از آن بعد از دو سال که راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار می شده امسال مردم حضور میدانی خواهند داشت.

راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود

بنا به گفته حجت الاسلام محمد ایمانی فرد، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان راهپیمایی یوم الله روزجهانی قدس در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در بندرعباس و دیگر شهرها و بخش‌های استان آغاز می‌شود.

وی افزود: سخنران راهپیمایی روز قدس در بندرعباس، سردار محمدحسین سپهر از فرماندهان عالی نیروهای مسلح کشورمان خواهد بود.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس در بندرعباس از میدان امام خمینی رحمه الله ابتدای پارک شهیددباغیان تا مسجدجامع (مصلای نمازجمعه) برگزار می شود.

روز قدس، مردم حضور تماشایی خواهند داشت

لیلا عامری، یکی از جوانان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه روز قدس امسال مردم حضور تماشایی خواهند داشت، گفت: ملت های اسلامی روز به روز بیدارتر و متحدتر هستند و در روز قدس مسلمانان جهان با آمدن به راهپیمایی حمایت خود را مظلومان عالم به جهانیان نشان می دهند.

این جوان بندرعباسی مطرح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب وعده داده اند نابودی اسرائیل حتمی است و ان شاالله مسلمانان جهان این روز را به زودی خواهند دید.

به نیابت از سردار سلیمانی در راهپیمایی روز قدس می آییم

عامری با اشاره به قوی شدن جبهه مقاومت عنوان کرد: شکست های پی در پی مستکبرین در مقابل مردمان مظلوم و مقام جبهه مقاومت گواهی بر این موضوع است.

وی تصریح کرد: امسال را به نیابت از سردار سلیمانی که الگویی از مقاومت در برابر کفار نه تنها برای ما ایرانیان هستند بلکه الگویی پر افتخار برای جهان اسلام هستند شرکت خواهم کرد.

ریسمان اتحاد مسلمانان جهان روز به روز قوی می شود

رضا محبی، یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار ما اشاره به اینکه روز قدس نماد حمایت از مقاومت است، اظهار کرد: دشمنان اسلام و مسلمین هر روز در تلاش هستند تفرقه افکنی میان مسلمانان ایجاد کنند اما این خیال باطل برای آنان بوده زیرا ریسمان اتحاد مسلمانان جهان روز به روز قوی می شود.

محبی با بیان اینکه مسلمانان جهان مانند یدی واحد در روز قدس حضور می یابند، مطرح کرد: حضور ما جوانان در روز قدس نشان دهنده این است که همه ما پایبند به نظام، انقلاب و آرمان های آن بوده و هستیم.

وی خاطر نشان کرد: من از همه ملت ایران می خواهم که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

شیعه و سنی حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت

شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه شهر بندرپل در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه و چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز قدس از اوجب واجبات است؛ چرا که دشمنان اسلام را به خشم می‌آورد و شیعه و سنی حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

بازماندگان عنوان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است؛ پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس،ملت مسلمان به مسئله فلسطین به عنوان یک ضرورت در حمایت از ملت های مظلوم و مورد ستم نگاه می کنند.

امام جمعه شهر بندرپل با تاکید بر اینکه بی‌تردید راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح و از گام‌های کاملاً خداپسندانه است، اذعان کرد: هر گامی که دشمن را به خشم بیاورد عمل صالح است و گام‌های راهپیمایی روز جهانی قدس از اجر، پاداش اخروی و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ما سربازان گوش بفرمان امام سید علی خامنه ای نقشه های دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم

بازماندگان خاطر نشان کرد: امت اسلامی باید مواظب حرکت های صهیونیست کودک کش باشد؛ چرا که این غاصبان قصد دارند صاحبان اصلی مسجد الاقصی را از اولین قبله مسلمانان بیرون برانند، ولی خطاب به سردمداران آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صهیونیستی عرض نموده و می گوییم کور خوانده اید ما سربازان گوش بفرمان امام سید علی خامنه ای نقشه های شما را نقش بر آب میکنیم در روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل، فریاد بلند مخالفت با اشغالگری و آدم کشی شما سر داده و امت خروشان جهان اسلام را بسوی کودک کشی و اشغالگری شما متوجه نموده و گوش بفرمان اماممان آماده نبردی بی امان خواهیم بود.

شیخ حسین بازماندگان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امید داشت با سازش برخی از کشورهای خائن عربی منطقه، آرامش در سرزمینهای اشغالی حاکم شود اما فلسطینی‌ها با عملیات شهادت طلبانه، توطئه‌های رژیم‌صهیونیستی را به خواست خدا ناکام گذاشتند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهپیمایی روز جهانی قدس راهپیمایی روز قدس مسلمانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مسئله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد و بر زبان نحس خود جاری کرد؛ نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه