Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال امیدهای نساجی مازندران برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور شد .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، دیدار فینال لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور دیشب در ورزشگاه کارگران تهران بین نساجی مازندران و ملی حفاری اهواز برگزار شد که تیم نساجی مازندران توانست در پایان با نتیجه حفاری اهواز را شکست داده و قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم در نیمه نخست بدون به ثمر رسیدن گلی به پایان رسید که بازی دو تیم در نیمه دوم، دقیقه ۷۹ با شوت از راه دور سیفی دروازه تیم ملی حفاری را باز کرد و با همین گل برتری و قهرمانی نساجی رقم خورد.

تیم امید نساجی، فصل گذشته هم با پیروزی دو بر یک مقابل تراکتور در استادیوم کارگران قهرمان لیگ برتر امید‌های کشور شده بود.
لیگ برتر امید‌ها در دو گروه برگزار شد که در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. در این مرحله که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزارشد ،تیم‌های نساجی و ملی حفاری اهواز فینالیست شدند و در نهایت نساجی مازندران ، جشن قهرمانی برپا کرد.

امشب و در دیگر فینالی که باشگاه نساجی مازندران در آن حضور دارد ، این بار تیم بزرگسالان نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل آلومینیوم اراک دیدار فینال جام حذفی کشور را برگزار می کند.

دیداری که با توجه به حضور پرشور هواداران دو تیم خصوصا مازندرانی ها ، قطعا به یکی از جذابترین دیدار های فینال جام حذفی و همچنین جذابترین دیدار بین دو تیم غیر سرخ آبی در ورزشگاه آزادی تبدیل خواهد شد.

هرچند حواشی این بازی در روزهای گذشته بسیار زیاد بوده و بسیاری از هواداران نساجی بدلیل مشکلات فنی سایت بلیط فروشی موفق به خرید بلیط نشده اند ، اما پیش بینی می شود حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی امشب حال و هوای جدیدی را به فوتبال کشورمان تزریق کند .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال نساجی ورزش مازندران نساجی مازندران آلومینیوم اراک نساجی مازندران لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!