Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا تأکید کرد: باید شرکت ملی پست ایران با توجه به وضعیت جدید اداره کشور و افزایش کسب و کارهای اینترنتی و خانگی، نقش اساسی در جابجایی کالاها و اموال مردم داشته باشد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد مخبر عصر امروز(سه شنبه) در نشست صمیمی و مراسم افطاری با کارکنان شرکت ملی پست ایران به افزایش فعالیت های کسب و کارهای اینترنتی در کشور و همچنین ارسال مرسولات کالایی مردم از طریق شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: باید امکانات مناسب با توجه به نقش و وظایف جدید این شرکت در اختیار این سازمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور از کارکنان شرکت پست خواست تا با تلاش برای ارسال کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به درب منزل ایشان از برخی دلالی ها که باعث افزایش قیمت تمام شده یک کالا می شود، جلوگیری کنند.

معاون اول رییس جمهور کارکنان پست را نماد صداقت و امانت داری خطاب کرد و با اشاره به دغدغه ها و مشکلات ایشان، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را در کمیسیون ها و هیئت دولت به کار خواهد بست تا مشکلات این قشر زحمت کش هر چه سریعتر برطرف شود.

معاون اول رییس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به سه مقطع مهم فعالیت و کار شرکت ملی پست در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در دوران نهضت اسلامی از یاد نمی بریم که چگونه کارکنان زحمتکش، صادق، امین و مجاهد شرکت پست نامه مبارزین انقلاب اسلامی را با شجاعت جابجا می کردند.

 مخبر ادامه داد: در دوران جنگ نیز شرکت ملی پست ایران با جابجایی نامه های رزمندگان و خانواده های آنان مایه دلگرمی، آرامش و روحیه بخشی به آنان بود.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به فعالیت های مجاهدانه کارکنان شرکت پست در دوران شیوع کرونا تصریح کرد: در بسیاری کشورهای جهان فعالیت شرکت های پست در دوران کرونا تعطیل شد اما در جمهوری اسلامی ایران کارکنان شرکت پست با شجاعت، قدرت، دلسوزی و تعهد اجازه نداند حتی یک لحظه فعالیت های این شرکت متوقف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه در دوران شیوع کرونا، فعالیت شرکت پست به دلیل خریدهای اینترنتی و غیرحضوری مردم چند برابر شد، ادامه داد: در این دوران بار کسب و کارهای دیجیتال بر روی دوش کارکنان شرکت ملی پست بود و باید حمایت های ویژه ای از این قشر زحمت کش شود.

 عیسی زارع پور با تاکید براینکه باید فعالیت شرکت پست به سمت هوشمند سازی حرکت کند، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم به دنبال آن است که از فناوری های روز برای ارسال نامه ها و محموله های کالایی مردم حداکثر استفاده را کند.

وی همچنین به روند و مراحل کاری شرکت پست اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگترین مرکز تجزیه مرسولات پست سال گذشته در تهران افتتاح شده  و در مرحله قبول کالاها نیز سرویس ویژه ای برای کسب و کارهای اینترنتی و خانگی فراهم شده است تا بدون مراجعه به شرکت پست مرسولات آنان در شبکه پست به گردش در بیاید و در بخش رهسپاری و توزیع هم برنامه هایی داریم تا با هوشمند سازی روند امور تسهیل شود.

زارع پور خاطرنشان کرد: اصلاح تعرفه های پستی باید تبدیل به یک رویه در دولت شود تا در ابتدای هر سال و متناسب با نرخ تورم تعرفه ها اصلاح شود.

در این مراسم همچنین به پاس بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی، تمبر یادبود این شهید و سردار بزرگ و رشید اسلام به دکتر مخبر تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شرکت پست ، معاون اول رییس جمهور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت پست معاون اول رییس جمهور معاون اول رییس جمهور دوران شیوع کرونا کارکنان شرکت پست شرکت ملی پست کسب و کارهای شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «سازمان آشپزخانه مرکزی» از آغاز مجدد فعالیت‌های خود در نوار غزه خبر داد.

این اقدام پس از آن به انجام می‌رسد که سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی از دوم آوریل جاری اعلام کرده بود که فعالیت‌های خود در نوار غزه را متوقف کرده است.

دلیل توقف فعالیت‌های سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه جان‌باختن ۷ تَن از کارکنان این سازمان در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان کارکنان این سازمان بود.

پیش‌تر «خوزه آندریاس» مدیر آشپزخانه مرکزی جهانی اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند خودروهای کارکنان این سازمان در نوار غزه را یکی پس از دیگری هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد که در هنگام انجام این حمله، نظامیان صهیونیست از اقدامات کارکنان امدادی در غزه اطلاع داشته‌اند.

همچنین مدیر سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی اعلام کرد که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کارکنان این سازمان در منطقه کاهش تنش که کنترل آن در اختیار نظامیان صهیونیست بوده صورت گرفته است.

آندریاس افزود: ایالات متحده ملت فلسطین را تنها گذاشته است و باید اقدامات بیشتری را صورت بدهد. قحطی در غزه واقعی است.

گفتنی است یکم آوریل جاری، ارتش رژیم صهیونیستی در یکی دیگر از جنایت‌های خود علیه نیروهای امدادرسان خارجی در نوار غزه خودروهای تیم وابسته به نهاد آشپزخانه مرکزی جهانی را در این باریکه هدف قرار داد. این نهاد بین‌المللی مسوولیت توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه را برعهده دارد.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که هدف قرار دادن این خودروها در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه دست کم ۷ قربانی بر جای گذاشته است. بر اساس گزارش رسانه‌های خبری ۶ تن از این قربانیان را نیروهای خارجی تشکیل می‌دهند. در همین راستا دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تیم بین‌المللی امدادرسانی متشکل از نیروهای انگلیسی، لهستانی، استرالیایی و اتباع دیگر کشورها را در این باریکه هدف قرار داده است.

کد خبر 6091443

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران