Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد هم‌تیمی فرانسوی‌ خود در بازی شب گذشته با منچسترسیتی تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینیسیوس جونیور که در شکست 4 بر 3 رئال مادرید در خانه منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: من هرگز نمی‌توانم از شکست خوشحال باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در تمجید از هم‌تیمی فرانسوی‌اش که در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد، اظهار داشت: هیچ واژه‌ای برای توصیف نحوه بازی برادرم بنزما وجود ندارد. امیدوارم او در پایان فصل فاتح لالیگا، لیگ قهرمانان و توپ طلا شود.

بال برزیلی کهکشانی‌ها همچنین ضمن دعوت از هوداران رئال برای حمایت از آنها در بازی برگشت با منچسترسیتی، در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «چهارشنبه. سانتیاگو برنابئو. همه با هم. بازگشت!».

بنزما: توپ طلا؟ به دنبال فتح لیگ قهرمانان و لالیگا هستم/ برای انجام کاری جادویی در برنابئو به هواداران نیاز داریم

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی برگشت خود را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی رئال مادرید کریم بنزما لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

14 دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی 1-1 شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول 1-1 مساوی شود.

در دقیقه 58 بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره 42 فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید