Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:37:58 GMT

اشد مجازات در انتظار اشرار و معاندان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۲۹۸۷

اشد مجازات در انتظار اشرار و معاندان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرضا با بیان اینکه در نظام اسلامی انتظار است که امانتی که به دست شخصی سپرده می شود در جهت خدمت به مردم به نحوی عمل کند تا در پایان ماموریت رضایت مردم و مسوولان و رضایت الهی را کسب کند، اظهار داشت: در بین عالمان فرزانه‌ای چون استاد الهی قمشه‌ای، شهید همت تربیت شده و این نشان از اخلاص مردم شهیدپرور شهرضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام اسلامی یک رسالت بسیار سنگینی در این عصر با پرچمداری رهبر معظم انقلاب یعنی نجات بشریت را دنبال می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی سبب شد که مردم مظلوم در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران احساس غرور کنند و به دنبال احقاق حق خود باشند، این پایداری سبب شده که امروز در تمام دنیا ملت‌های مظلوم در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام استکبار بایستند.

میرحیدری با بیان اینکه امروز هیمنه نظام استکباری شکسته شده است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا امروز در سطح جامعه بین‌المللی چه از بعد سیاسی، نظامی و چه از نظر علمی جایگاه قابل قبولی پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب شده که در بعد بین‌الملل به جمهوری اسلامی احترام بگذارند، بیان کرد: با وجود همه توطئه‌ها نظام با قوت امنیت مطلوب و پایداری در درون کشور و مرزها ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی امروز با تمام وجود از این کشور پاسداری می‌کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستون‌های استقرار امنیت در کشور است و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی امنیت بود.

میرحیدری با بیان اینکه باید در نوع رفتار با جوانان مراقبت کنیم تا سبب فاصله جوانان با بدنه نظام نشویم، گفت: جوانان سرمایه این نظام هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با اشرار و معاندان نظام باید با اشد مجازات برخورد کنیم، بیان کرد: شهرضا از لحاظ جغرافیایی کریدور شمال به جنوب کشور است و باید مورد توجه واقع شود، باید نگاه ملی به مشکلات شهرستان شهرضا داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا باید هوشمندسازی شود، افزود: باید این گلوگاه هوشمند شود و دولت، مجلس و شورای امنیت ملی به آن توجه کنند و این خواسته دنبال شود.

میرحیدری ادامه داد:کم توجهی و کوتاهی ما نباید سبب طمع دیگران شود، امروز حرکت مجرمان از استان‌های دیگر به این استان را شاهد هستیم و باید ورودی‌ها و خروجی‌ها به صورت هوشمند کنترل شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مسؤولان شهرستان شهرضا باید جوانان این شهر را برای حضور در نیروی انتظامی ترغیب کنند، بیان کرد: امنیت یک مقوله بسیار پیچیده است و امروز این انتظار از مدیران شهرستان برای ترغیب جوانان وجود دارد.

وی با بیان اینکه استقرار یگان تکاوری در ایستگاه شهید امامی شهرضا برای تامین امنیت است، افزود: امروز در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن نیروی انتظامی ایستاده است‌.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیانکه نواقص جاده‌ای و مشکلات حوزه ترافیکی این شهرستان باید رفع شود، گفت: ارتقای سطح رفتار پلیس با مردم درخواست رهبر معظم انقلاب است و ضروت دارد گفتمان پلیس گفتمان نبوی باشد.

به گزارش فارس در این جلسه از خدمات صادق کاظمزاد فرمانده سابق انتظامی شهرضا تجلیل و سهراب قرقانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا منصوب شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا اصفهان فرمانده انتظامی سردار اشتری وزارت کش ر استانداری اصفهان فرمانده کل قوا فرمانده انتظامی استان اصفهان جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی صبح سه شنبه در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان در ایجاد آرامش در جامعه نقش مهم اساسی دارند.

وی افزود: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان معلمان را چراغ راه زندگی بشریت دانست و گفت: معلمان نقش محوری و اساسی در زندگی افراد دارند به خصوص معلمانی که در دهه پنجم جمهوری اسلامی عهده‌دار پرورش و تربیت نسل تمدن‌ساز و آینده کشور هستند.

وی با بیان اینکه گفته‌اند شغل انبیاست، عنوان کرد: شغل واژه مناسبی برای معلمی نیست چرا که معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق انگیزه و محبت است.

معاون استاندار کردستان ادامه داد: اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد وتقلیل معلمی به شغل، جفا و ظلم در حق این عنوان است.

وی به رسالت مهم و سنگین معلمان اشاره و تصریح کرد: در دوره اخیر و با این هجمه از تهدیدها و آسیب‌ها و دشمنی‌هایی که علیه ایران و ایرانی وجود دارد رسالت معلم و معلمان بسیار سنگین‌تر و پیچیده‌تر است.

رمضانی با اشاره به اینکه نظام استکباری و اسرائیلی سعی در گمراهی و جهل بشریت دارد اعلام کرد: تمام دغدغه و تلاش نظام استکباری و به خصوص اسرائیل این است که بشیریت را در جهل و نادانی نگه دارد و نقش معلم در این برهه بسیار مهم‌تر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

وی اگاهی بخشی را از دیگر ظایف مهم معلمان دانست و تصریح کرد: امروز ملت‌های مستضعف بیدار شده و زنده شده‌اند و این آگاهی‌بخشی وظیفه امروز معلمان است.

رمضانی گفت: امروز بعد از ۴۵ سال از عمر بابرکت نظام در آرامش و امنیت کامل بسر می‌بریم در حالیکه کردستان در اواخر دهه ۵۰ و دهه ۶۰ امنیت نداشت.

معاون استاندار کردستان امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون معلمان ایثار گر دانست و خاطر نشان کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

کد خبر 6092897

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳