Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:11:26 GMT

رابرت پتینسون با «بتمن» برمی‌گردد/ ساخت دنباله فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۱۷۳

رابرت پتینسون با «بتمن» برمی‌گردد/ ساخت دنباله فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر داستان دیگری از «بتمن» برای روایت کردن دارد. مت ریوز کارگردان «بتمن» در نمایشگاه تجاری سالانه «کمیک‌کان» فاش کرد فیلم بعدی ساخته می‌شود و خود وی، هم آن را می‌نویسد و هم کارگردانی می‌کند اما جزییاتی درباره این فیلم را فاش نکرد.

«بتمن» ماجراجویی ابرقهرمان داستان‌های کمیک در قالب فیلم ۳ ساعته ابرقهرمانی در ماه مارس (اسفند) روی پرده‌های بزرگ سینماها اکران شد و با ۱۳۴ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا کارش را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فروش بلیت به عنوان بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم در سال ۲۰۲۲ ثبت شده و دومین فروش بزرگ در اولین آخر هفته یک فیلم در دوران پاندمی محسوب شده و پس از «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» دومین فیلمی است که موفق شد فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش کسب کند. این فیلم در نهایت تاکنون فروشی ۷۵۹ میلیون دلاری را ثبت کرده و پرفروش‌ترین فیلم سال تا به حال بوده است.

«بتمن» اولین فیلم کمپانی برادران وارنر است که پس از تصمیم این کمپانی مبنی بر فروش هم‌زمان در سینماها و اکران آنلاین، در دوران پاندمی به صورت انحصاری در سینماها شروع به اکران کرد. سیاست جدید این کمپانی این است که فیلم‌های بعدی‌اش را ۴۵ روز به صورت انحصاری در سینماها نگه دارد و بعد آنها را از طریق اچ‌بی‌او مکس به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان بگذارد.

فیلم «بتمن» نگاهی تلخ به اولین تلاش‌های بروس وین به عنوان بزرگ‌ترین کارآگاه جهان داشت و شوالیه تاریکی جوان را در روزهایی تصویر کرد که دنبال قاتل دیوانه معروفی به نام ریدلر (با بازی پل دانو) بود. زویی کراویتس در نقش زن گربه‌ای، اندی سرکیس در نقش پیشخدمت بتمن، کالین فارل در نقش پنگوئن و آلفرد پنی ورث دیگر بازیگران فیلم بودند.

علاوه بر استقبال از این فیلم در سینماها، منتقدان نیز روی خوشی به فیلم نشان دادند و فیلم امتیاز ۸۵ درصد را از منتقدان در سایت راتن تومیتوز کسب کرده است.

کد خبر 5476414

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم بتمن رابرت پتینسون کمپانی برادران وارنر ابرقهرمان تئاتر ایران کارگردان تئاتر رادیو موسیقی ایرانی تماشاخانه شهرزاد ماه رمضان 1401 ماه امید سریال ایرانی رادیو نمایش رضا رویگری فیلم سینمایی رادیو صبا تالار وحدت فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود