Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل سازمان ملل و رئیس جمهور ترکیه درباره جنگ اوکراین با یکدیگر به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه به یکدیگر به صورت تلفنی گفتگو کردند.

بر اساس اعلام نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه، دبیر کل سازمان ملل در این تماس، گزارشی از دیدار خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اردوغان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش روز دوشنبه به ترکیه رفته بود و پس از آن به روسیه رفت. وی قرار است پس از آن به اوکراین رفته و با ولودیمیر زلنسکی گفتگو کند.

پوشش زنده تحولات اوکراین| گوترش در مسکو خواستار برقراری آتش‌بس در اوکراین شد/ لاوروف: ناتو وارد جنگ نیابتی با روسیه شده است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوغان ترکیه اردوغان ترکیه دبیر کل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر

امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر درجریان گفت‌وگویی تلفنی با یکدیگر بر افزایش تلاش‌های میانجیگرانه برای پایان دادن به جنگ علیه غزه تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، دیوان امیری قطر اعلام کرد تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر تماس تلفنی برقرار کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، دو طرف درجریان این گفت‌وگوی تلفنی به بررسی تحولات نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین پرداختند.

امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر درجریان این تماس تلفنی درباره تلاش‌های میانجیگرانه مشترک جهت دستیابی به توافق آتش‌بس فوری و دائمی در غزه و آزادی اسرا رایزنی کردند.

امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر همچنین درخصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به تمامی مناطق نوار غزه به‌طور مداوم به بحث‌ و تبادل‌نظر پرداختند.

دو طرف همچنین بر لزوم افزایش تلاش‌های میانجیگرانه طی مرحله آتی با تمامی شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی برای پایان دادن به جنگ نوار غزه و ممانعت از درد و رنج غیرنظامیان تاکید کردند.

از چند ماه پیش مصر، قطر و آمریکا رهبری مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را بر عهده دارند اما به دلیل مخالفت تل‌آویو با خواسته حماس برای پایان جنگ و خارج کردن نیروهای خود از نوار غزه و بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال غزه نتیجه نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح