Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:33:57 GMT

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۶۱۶

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان مشخص شد

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مسیرهای راهپیمایی روز قدس که قرار است جمعه پیش رو به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، مشخص شده است، بیان داشت: آحاد مردم با همراه داشتن ماسک و رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری در این مراسم معنوی حضور به هم خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز قدس به واسطه تحولات اخیر فلسطین برای ما در سال جاری از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: راهپیمایی پرشور مردم مرکز استان از ساعت ۱۱ جمعه از میدان امام رضا (ع) آغاز و تا مصلای نمازجمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان شاهرود از ساعت زمانی محسوب برگزار می‌شود بیان داشت: این راهپیمایی معنوی از مسجد موسی بن جعفر (ع) ادامه و سپس به بلوار شهید آیت الله مصطفی خمینی (ره) چهار راه دادگستری و سپس به سمت مصلای نماز جمعه ادامه پیدا خواهد کرد.

قندهاری با بیان اینکه مردم دامغان راهپیمایی روز قدس را ساعت ۱۱:۳۰ از میدان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه برگزار خواهند کرد گفت: این مراسم در میامی از میدان بسیج به سمت مسجد جامع و در گذار از ساعت ۱۱ از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم معنوی راهپیمایی روز قدس در مهدی‌شهر از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان شهدا به سمت مصلی و در آرادان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از مسجد صاحب‌الزمان (عج) آغاز خواهد شد مردم سرخه نیز ساعت ۱۱:۳۰ از میدان ولیعصر به سمت حسینیه شهدا محل برگزاری نمازجمعه راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در فولاد محله راهپیمایی روز جهانی قدس از کتابخانه امام حسن مجتبی به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد، گفت: این راهپیمایی در افتر از ساعت ۱۱:۳۰ از هیئت ابوالفضل (ع) به سمت گلزار شهدا، در اروانه ساعت ۱۲ از مسجد امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، در خطیر کوه از ساعت یازده و نیم از روستای لرد به سمت گلزار شهدا از ساعت و در چاشم ۱۱:۳۰ از مقابل پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدا برگزار خواهد شد.

قندهاری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در لاسجرد از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه از مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدا و در ایوان کی ساعت ۱۱:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، گفت: مردم درجزین ساعت ۱۱ صبح راهپیمایی جهانی قدس را از مسجد قائم (عج) شهرک بعثت به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می‌کنند از سوی دیگر راهپیمایی روز قدس در شهمیرزاد از ساعت ۱۱ از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره) و در کلاته رودبار از ساعت ۱۱:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در دیباج از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان امام خمینی به سمت مصلی نماز جمعه در امیریه بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا و در بی ارجمند از ساعت ۱۱:۳۰ از میدان قدس به سمت مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: از رسانه‌ها و فعالان فرهنگی می‌خواهیم نسبت به پوشش این مراسم به ویژه در سالی که حساسیت‌های فراوانی پیروان روز قدس وجود دارند اهتمام بیشتری داشته باشند از مردم نیز می‌خواهیم که حتماً با خود ماسک و لوازم بهداشتی در خصوص مقابله با بیماری کرونا را همراه داشته باشند.

کد خبر 5476490

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان فلسطین ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه راهپیمایی روز قدس شب احیا ماه مبارك رمضان بارش باران خراسان رضوی شهادت حضرت علی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی روز قدس سمت گلزار شهدا میدان امام خمینی برگزار خواهد شد میدان امام ساعت ۱۱ ۳۰ استان سمنان سمت مصلی جهانی قدس مسجد جامع نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!

فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!

دیگر خبرها

  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است