Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:36:48 GMT

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۶۳۰

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ۹۰۰ شهر خبر داد و مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایران آنلاین، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور روز چهارشنبه در نشست خبری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این مراسم در تهران از ساعت ۱۰ صبح از مسیرهای ۱۰ گانه به سوی دانشگاه تهران آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر شماره یک از  مسجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین آغاز می شود و راهپیمایان از خیابان انقلاب به سوی دانشگاه تهران راهپیمایی می کنند.

مسیر شماره دو مسجد جامع ابوذر در میدان ابوذر به سوی خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر و میدان انقلاب، مسیر سوم مسجد دارالسلام در میدان منیریه به سمت خیابان ولی‌عصر (عج) و سپس خیابان انقلاب خواهد بود.

مسجد امام زمان (عج) در خیابان آزادی و تقاطع خیابان بهبودی به سوی میدان انقلاب به عنوان مسیر شماره چهار اعلام شد و مسیر شماره پنج  مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در میدان توحید است که راهپیمایان از خیابان توحید و خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب حرکت می کنند.

مسیر شماره شش از مسجد حضرت مهدی(عج) در خیابان ستارخان به سمت میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان انقلاب است و مسجد الجواد (ع) در میدان هفتم تیر آغاز مسیر شماره هفتم به سوی خیابان کریم خان، میدان ولی عصر(عج) و بلوار کشاورز و دانشگاه تهران است.

مسیر شماره هشت نیز از  مسجد امام جعفر صادق (ع) در فلکه اول صادقیه به سمت، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان انقلاب خواهد بود، مسیر شماره ۹ از مسجد حضرت امیر (ع) در خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب و مسیر شماره ۱۰ از مسجد جامع رسول اکرم (ص) در تهرانسر آغاز می شود و راهپیمایان با عبور از بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی و خیابان انقلاب به دانشگاه تهران ختم خواهد شد.


انتهای پیام/


 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خیابان آزادی دانشگاه تهران میدان انقلاب مسیر شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد