Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرای شرکت بازآفرینی شهری در محلات هدف ۵۰ درصد است.

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت راه و شهرسازی، «محمد آئینی» در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نوسازی سالانه ۱۵۰ هزار واحد در بافت فرسوده، اظهار داشت: شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه حمایت از نوسازی و تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در پروژه‌های مرتبط با شرکت بازآفرینی شهری به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۴۵ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال نوسازی، گفت: بیش از ۲۰ هزار واحد پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد، ۵ هزار واحد پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۹۰ درصد، یک‌هزار و ۵۰۰ واحد پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۴۰ درصد، و ۱۵ هزار واحد بین ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در مجموع میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرای بازآفرینی شهری در محلات هدف ۵۰ درصد است.

آئینی با تاکید بر اینکه در دو ماه اخیر نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری روند رو به رشد و مناسبی داشته است توضیح داد: از ۱۵ اسفند تاکنون که سامانه و اعتبارات جدید برای نوسازی محلات هدف فراهم شده تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد به بانک معرفی شده است و بر اساس گزارشی که از بانک اعلام شده بیش از ۱۱ هزار واحد هم‌اکنون در شعب بانک‌ها در سراسر کشور در حال انعقاد قرارداد هستند.

به گزارش ایران اکونومیست، معاون وزیر راه و شهرسازی پیش تر به ایران اکونومیست گفته بود در ۲ هزار و ۴۰۰ نقطه عملیات تخریب و نوسازی بافت فرسوده درحال انجام است و پیش بینی کرده بود افزایش عرضه آپارتمان نوساز در بافت فرسوده که بخشی از سند تحول دولت مردمی است، قیمت مسکن را به مرحله ثبات و کاهش می‌رساند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت بازآفرینی شهری ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت بازآفرینی شهری ایران شرکت بازآفرینی شهری ایران شرکت بازآفرینی شهری ایران پیشرفت فیزیکی بافت فرسوده هزار واحد محلات هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در یک سال گذشته عمر خدمتی ام به وعده‌هایی که دادم یا تحقق یافته و یا در حال انجام است.

شهردار رشت به اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شوقی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت اضافه کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شهردار رشت از پیشرفت ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

به گفته شوقی، ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است و الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6091195

دیگر خبرها

  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی