Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در خصوص ارزیابی اش از گروه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تمام تیم‌هایی که به جام جهانی می آیند خیلی زحمت می کشند. آنها با برنامه ریزی آمده‌اند و خودشان را آماده می‌کنند.

وی افزود: برداشت من این است که تمام فوتبال دوستان از این قرعه ایران خوشحال هستند ولی شخصاً دوست داشتم گروه ما قوی‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شرایط و سعادتش را نداریم بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های بزرگ دنیا انجام بدهیم و فقط در جام جهانی می‌توانیم با آنها بازی کنیم که این دفعه فقط انگلیس است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: البته انگلیس در مقایسه با دیگر قدرت‌های فوتبال جهان زیاد قدرت محسوب نمی‌شود! شخصاً دوست داشتم تیم‌های بهتری در گروهمان بودند. این برای ما یک پوئن مثبت دارد چون بلافاصله بعد از جام جهانی، مسابقات جام ملت‌های آسیا را داریم و این می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای آن رقابت‌ها باشد.

کریمی در پایان گفت: امیدورم تیم ملی با برنامه ریزی و بازی‌های تدارکاتی خوب با آمادگی کامل به جام جهانی برود و صرفنظر از نتیجه، بازی‌هایی انجام بدهد که تمام مردم کشور خوشحال بشوند.

کد خبر 5476651

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس فوتبال آمریکا مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر بسکتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی