Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:28:53 GMT

آغاز طرح بررسی و مدل‌سازی فرونشست کلانشهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۹۷۶

آغاز طرح بررسی و مدل‌سازی فرونشست کلانشهر اصفهان

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از آغاز طرح بررسی و مدل‌سازی فرونشست این کلانشهر خبر داد و گفت: فرونشست زمین موضوعی جدی برای شهر اصفهان است، زیرا نشانه‌های آن در سطح شهر نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی آصالح در حاشیه برگزاری کارگروه «همسوسازی اقدامات و فعالیت‌ها و ارائه راهکارهای کنترل فرونشست زمین در کلانشهر اصفهان»، اظهار کرد: بررسی و مدل‌سازی فرونشست کلانشهر اصفهان در سال‌جاری در شهرداری اصفهان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه بررسی و مدل‌سازی فرونشست کلان شهر اصفهان با هدف بررسی علل فرونشست و ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور ممانعت از این اتفاق تعریف شده است، اضافه کرد: فرونشست زمین موضوعی جدی برای شهر اصفهان است، زیرا نشانه‌های آن در سطح شهر نمایان شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: مطالعه پیرامون فرونشست توسط یک تیم مجرب پژوهشی و با همکاری سایر ذی‌نفعان شهری همچون شرکت آب منطقه‌ای، سازمان میراث فرهنگی و سازمان زمین‌شناسی تا پایان سال‌جاری اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارگروه فرونشست کلان شهر اصفهان با مشارکت ذی‌نفعان شهری، به‌منظور تبادل نظر و بررسی روند اجرا و نظارت بر فرآیندهای عملیاتی این مطالعه و با محوریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان به صورت مستمر در طول سال برگزار می‌شود که نتایج حاصل از این پژوهش قابلیت به اشتراک‌گذاری برای تمام ذی‌نفعان شهری و بهره‌برداری توسط آنها را خواهد داشت.

کد خبر 571311

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان فرونشست زمین فرونشست زمین در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی

دریافت 12 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان منجر به شکستگی لوله آب شد.

کد خبر 6091502

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • (تصاویر) فرونشست زمین در مشهد