Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان ۵ آذر در گرگان جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در نشست هم اندیشی با فعالین حوزه سلامت استان اظهار کرد: اگر میخواهیم یک گام بلند در حوزه تکمیل زیرساخت های سلامت برداریم باید به سمت جذب سرمایه گذار، استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و همچنین خیرین سلامت برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفر رئیس جمهور، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده ای با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.

 زنگانه بیان داشت: ۳۰ میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و نوسازی بیمارستان ها، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان گالیکش، ۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث و تکمیل بیمارستان کودکان گرگان که کلنگ زنی شده و ردیف بودجه دارد، هزار میلیارد تومان برای احداث بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی جایگزین ۵ آذر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان و چندین مصوبه دیگر از جمله برکات این سفر در حوزه بهداشت و سلامت بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: پیوند حوزه سلامت با گردشگری و ایجاد گردشگری سلامت در استان ضروری است.

وی بیان داشت: اعلام میکنم، هر کسی که بتواند زمینه ایجاد گردشگری سلامت را فراهم و برای انجام کار به استانداری مراجعه کند، بنده شخصا خودم پای کار هستم و معاونت های اقتصادی و عمرانی را موظف می‌کنم که به صورت ویژه این امکان را فراهم کنند تا ما بتوانیم گام بلندی در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در استان برداریم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان میلیارد تومان برای احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین