Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در ارتباط با قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه انگلیس، آمریکا و یکی از نمایندگان اروپایی درباره شرایط این گروه و رویارویی تیم ملی مان مقابل انگلیس، اظهاراتی انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی کریمی در ابتدای یک گفتگوی ویدیویی درباره جام جهانی گفت: وقتی ۳۲ تیم به جام جهانی راه پیدا می کنند مطمئنا خیلی زحمت کشیده اند و همه آماده این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا همه مردم از این موضوع خوشحالند ولی من به شخصه دوست داشتم گروه مان قوی تر باشد چون ما شرایط بازی با تیم های بزرگ دنیا را نداریم و فقط می توانیم در جام جهانی بازیهای قوی داشته باشیم. انگلیس در مقایسه با قدرت های بزرگ جهان قدرت خاصی نیست و من دوست داشتم با تیم های بهتری همگروه می شدیم.

کریمی افزود:پوئن مثبت این جام جهانی برای ما مسابقات جام ملتهاست که بلافاصله بعد از این رقابتها برگزار می شود و می توان این رویداد را برای تیم ملی مان به صورت یک مسابقات تدارکاتی خوب در نظر گرفت. امیدوارم با بازی های تدارکاتی خوب و با آمادگی بالا در جام جهانی حضور پیدا کنیم. جدا از نتیجه ای که تیم ملی در جام جهانی می گیرد همه ما دوست داریم تیم ملی در دوحه قطر حضوری شایسته داشته باشد و بازیهای قابل توجهی را به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کریمی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی