Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام محمد هادی ایمانیه آمده است، اگر چه فقدان این سردار و جانباز سرافراز برای خانواده معظم شهید نیساری و مردم شهرستان گراش اندوه بزرگی است اما راه پرفیض این مردان حق همواره ادامه دارد.

او گفت: حاج مهدی نیساری مانند همرزمان و رزمندگان شجاع این مرز و بوم با غیرت و شجاعت برای دفاع از کیان و ناموس این سرزمین دفاع کردند و تا پای جان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در پیام خود آورده است، این جانباز والامقام و رزمندگان و همرزمانش در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در مقابل دشمن ایستادند و جان خویش را خالصانه برای دفاع از دستاوردها و آرمان های انقلاب نثار کردند و با شهادت مظلومانه و جان فشانی های خود درخت تنومند اسلام را بارورتر کردند.

فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های لارستان و گراش و همچنین حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های پنج گانه لارستان، خنج ، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی هم در پیام مشترکی عروج ملکوتی این سردار و جانباز والامقام هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

پیکر پاک و مطهر حاج مهدی نیساری جانباز شیمیایی ۵۵ درصد و از مدافعان حرم در شهرستان گراش فارس و از سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس روز گذشته پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با حضور باشکوه مردم مومن و خداجوی شهرستان های جنوبی فارس در قطعه شهدای زادگاهش شهر گراش به خاک سپرده شد.

حاج مهدی نیساری، سردار و جانباز دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع) شامگاه جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شب شهادت امام علی(ع) به یاران شهیدش پیوست.

نیساری متولد ۱۳۴۳  در گراش و جانباز ۵۵ درصد، از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم بود.

این جانباز سرافراز از حدود چهار سال پیش به دلیل اثرات شیمیایی دوران دفاع مقدس، دچار بیماری شده بود و شامگاه جمعه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شب شهادت حضرت علی(ع) دار فانی را وداع گفت.

سردار حاج مهدی نیساری که از محبوبیت خاصی نزد مردم و جوانان مومن در شهرستان گراش و دیگر مناطق جنوبی فارس  برخوردار بود و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز محسوب می شد بعد از شرکت در یکی از عملیات های سنگین جبهه مقاومت از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز لقب پهلوان مقاومت گرفته بود.

شهرستان گراش ۱۲۹ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت استاندار فارس هشت سال دفاع مقدس شهرستان گراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد