Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@12:36:25 GMT

تصويب متمم برنامه‌ و بودجه سال 1400 شهرداري تبريز

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۴۴۵۷

خبرگزاری آریا-مدیرکل برنامه و بودجه از تصویب متمم برنامه‌وبودجه سال 1400 شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مهدی عبداللهی اظهار داشت: متمم برنامه‌وبودجه سال 1400 پس از طرح و بحث و بررسی در کمیسیون برنامه و برنامه‌وبودجه در صحن علنی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز تصویب شد و برای طی مراحل قانونی به فرمانداری ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌وبودجه مصوب سال 1400 با افزایش چهارده میلیارد تومانی در متمم برنامه‌وبودجه سال 1400 به رقم خالص 6023 میلیارد تومان رسید که عمده افزایش درآمدی در ردیف وجوه و اموال شهرداری با 63 درصد، مشتمل بر مال‌الاجاره ساختمان‌ها و ابنیه‌های حاصله از مشارکت به‌عنوان سهم شهرداری، مال‌الاجاره تأسیسات، درآمد حاصل از مراکز تفریحی و رفاهی و درآمد حاصل از کرایه ماشین‌آلات وسایط نقلیه است.

مدیرکل برنامه و بودجه تصریح کرد: همچنین ردیف اعانات، کمک‌های اهدایی و دارائی‌ها با رشد درآمدی 46 درصدی افزایش 1034 میلیارد تومانی را نشان می‌دهد که عمدتاً مربوط به وصول جرائم ماده صد است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر عمده کاهش منابع در واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای با 25 درصد مشتمل بر عوارض تفکیک اراضی و فروش اموال غیرمنقول و منقول و اسقاط و فروش سرقفلی است که در بحث تأمین منابع مالی بر اساس اوراق و وام کاهش 23 درصدی را نیز شاهد هستیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در بحث تأمین منابع درآمدی مناطق و مرکز کاهش 6 درصدی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه افزایش 38 درصدی را نشان می‌دهند و این کاهش درآمدی مناطق و مرکز به‌واسطه مابه‌التفاوت فروش اوراق مشارکت قطار شهری به مبلغ 250 میلیارد تومان و مابه‌التفاوت مازاد دوره‌های قبل به مبلغ 183 میلیارد تومان نسبت به برنامه‌وبودجه مصوب در متمم جبران شده است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز تأکید کرد: در بخش هزینه‌های جاری در متمم برنامه‌وبودجه سال 1400 شاهد افزایش 13 درصدی نسبت به برنامه‌وبودجه مصوب به‌واسطه افزایش مربوط به واگذاری خدمات شهری و خدمات قراردادی، پاداش سنواتی، دیون و کمک به سازمان‌های وابسته  است و بخش هزینه‌های عمرانی با کاهش 5 درصدی مواجهیم که عمدتاً ناشی از مشکلات اجرایی یا حقوقی بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز متمم برنامه بودجه سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش

  به گزارش پارس نیوز ، در فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان میزان حقوق به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

اقتصادنیوز: بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.     

دیگر خبرها

  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت