Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@12:24:51 GMT

کونته برای قبول سرمربیگری پاری سن ژرمن ۳ شرط گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۴۵۷۸

اگر پاری سن ژرمن خواهان آنوتنیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده خود باشد، باید هزینه زیادی پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اکیپ، سرمربی فعلی تاتنهام به باشگاه فرانسوی گفته است که سالانه ۳۰ میلیون یورو برای هدایت این تیم و هم‌چنین حضور یک مدیر ورزشی در اختیارش می‌خواهد. پاری سن ژرمن در جست‌وجوی سرمربی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه پس از پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید. او موفقیت‌های داخلی را در پارک دو پرنس پشت سر گذاشت، اما  دستاوردهای خارج از فرانسه او چشمگیر نبود و همین مساله باعث شد تا پوچتینو اعتماد کادر مدیریتی را از دست بدهد.

به همین دلیل، هیات مدیره باشگاه پاریسی جست‌وجوی خود را برای یافتن سرمربی بعدی آغاز کرده‌اند؛ آنتونیو کونته جدی‌ترین گزینه برای هدایت این تیم است.

سرمربی فعلی تاتنهام با سران پاری سن ژرمن تماس گرفته و خواسته‌های خود را در مورد قراردادش بیان کرده است. با این حال، هنوز پاسخی به خواسته‌هایش دریافت نکرده است.

این مربی ایتالیایی ۳۰ میلیون یورو در سال دستمزد درخواست کرده است. این باعث می‌شود که او با دیگو سیمئونه به عنوان یکی از پردرآمدترین مربیان جهان هم سطح شود. علاوه بر این، او می‌خواهد در باشگاه در کنار افرادی که خودش انتخاب می‌کند کار کند. این از مدیر ورزشی شروع می‌شود تا تیم تدارکات. در حال حاضر، لئوناردو این نقش را در باشگاه دارد، اما کونته گفته است که ترجیح می‌دهد با جانلوکا پتراچی همکاری کند.

آخرین درخواستی که کونته کرده است این است که در صورت تبدیل شدن به سرمربی در باشگاه، بخواهد تیم را از شر "بازیکنان اینستاگرامی" رها کند؛ بازیکنانی که تمرکزشان در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر از تمرکزی است که روی زمین فوتبال نشان می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان پاری سن ژرمن آنتونیو کونته نقل و انتقالات ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به درهای سانتیاگو برنابئو رسیده‌است.

طرفداری | انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید وارد فاز پایانی شده‌است.

فابریتزیو رومانو در جدیدترین گزارش خود از آماده‌سازی باشگاه رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه خبر داده‌است. طرفین پس از توافق در ماه‌های گذشته، اکنون در حال تکمیل و امضاء اسناد و کاغذ‌بازی‌های پایانی هستند. همه چیز برای پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید مهیا است و این انتقال بزرگ تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ام باپه در پایان فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و تمایل قطعی خود را برای پیوستن به رئال به مقامات باشگاه فرانسوی اعلام کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس