Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی،نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات و اشغالگری های رژیم صهیونیستی جای هیچگونه مذاکره و سازشی را باقی نگذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا دشتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه تنها راه مبارزه با اشغالگری رژیم کودک کش صهیونیستی مبارزه مسلحانه است اظهار داشت: جنایات و اشغال گری های رژیم صهیونیستی جای هیچ گونه مذاکره و سازشی برای باقی نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مذاکره برخی حکام کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به معنی ایجاد سازش و گذشت از آرمانهای ملت فلسطین است خاطرنشان کرد: حکام عرب باید متوجه این موضوع باشند که دزدی وارد سرزمینی شده و دست به اشغال گری زده است در این شرایط صحبت از مذاکره اصلا معنی ندارد.

 دشتی با اشاره به اینکه حکام کشورهای عربی باید به اقدامات و رفتارهای خود در قبال رژیم صهیونیستی عمق بیشتری بدهند تصریح کرد:رفتارهای این حکام، بر خلاف رفتار و عقیده مردمان کشورهای عربی است و رژیم صهیونیستی باید بداند شاید در ظاهر با حکام این کشورها سازش کند اما هیچ موقع نمی تواند در بین مردم این کشورها چهره منحوس خود را تطهیر کند و هیچ موقع در بین این مردمان جایی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی ناتوان تر از هر زمان دیگری است به نحوی که یک جوان سلحشور فلسطینی با عبور از حصارهای امنیتی این رژیم و به تنهایی توانست این رژیم را فلج کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در کمتر از25سال آینده نابود خواهد شد و علائم و نشانه های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی که در درون این رژیم در حال وقوع است موجب شده تمام کارشناسان صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی را تائید کنند ودر این بین مردم فلسطین وظیفه دارند با تمام توان در برابر اقدامات این رژیم مقاومت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موج نفرت از رژیم صهیونیستی دیگر محدود به کشورهای اسلامی و مردم ایران نیست تصریح کرد: رژیم صهیونیستی کشور فلسطین را نه تنها غصب و اشغال کرده بلکه انجا را مامنی برای تروریست ها و اقدامات جنایتکارانه خود قرار داده و هیچ فرد و ملت آزاده ای از موج اقدامات خرابکارانه این رژیم غاصب در امان نمانده است برای همین مردم ازادی خواه جهان که شاهد این اقدامات هستند هر روز میزان نفرتشان از این اشغال گران بیشتر می شود.

نماینده مردم اردکان در پایان خاطرنشان کرد: قیام مردم فلسطین با سنگ شروع شد اما قرار نیست با سنگ این قیام ادامه پیدا کند بلکه امروز وارد فاز قیام مسلحانه شده اند مردم فلسطین و این قیام را با پشتوانه ملت ایران و مردم آزادی خواه جهان تا بیرون راندن کامل این اشغال گران از سرزمین خود ادامه دهند و مطمئن باشند نصرت وپیروزی با انها خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است