Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرعلی اصغر نساج غازانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه در زمینی به مساحت بیش از یک هزار مترمربع و با زیربنای ۴۵۰ متر بین شهرک رشدیه و شهرک ولی امر احداث می شود.

وی اظهار داشت: این مجموعه شامل بخش هایی مانند آشیانه، ساختمان اداری، استراحتگاه پرسنل آتش نشانی و سایر بخش های مربوطه است که با بهره برداری از آن خدمات امدادی و آتش نشانی به شهروندان ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به احداث مجتمع های آپارتمانی بلندمرتبه در این منطقه گفت: احداث ایستگاه آتش نشانی شهرک رشدیه نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این منطقه خواهد گذاشت.

نساج، ادامه داد: با توجه به اینکه مدت پیمان این پروژه ۱۸ ماه است اما تلاش می شود تا پایان سال به اتمام برسد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری و ۲۳ ایستگاه آتش نشانی است. 

برچسب‌ها آتش نشانی آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آذربایجان شرقی تبریز آتش نشانی آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان