Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:43:12 GMT

نتایج مصوبات کارگروه تنظیم بازار بوشهر در جامعه احساس شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۴۹۳۴

نتایج مصوبات کارگروه تنظیم بازار بوشهر در جامعه احساس شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بوشهر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: نتایج مصوبات جلسات کارگروه‌ها باید در فضای عینی و ملموس و در کف بازار احساس شود.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی به علت تحریم‌ها و نوسانات قیمت کالاها در بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی چه در شهر و چه در روستاها دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار شهرستان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بازرسی‌ها در راستای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی به صورت مستمر در سطح شهرستان بوشهر ادامه یابد.

رحیمی همچنین در حاشیه این جلسه با انتقاد از افزایش غیر متعارف نرخ تاکسی تلفنی در بخش چغادک گفت: گلایه‌های مردم روز به روز نسبت به افزایش ناگهانی و غیر متعارف بهای نرخ تاکسی تلفنی در بخش چغادک بیشتر شده و باعث فشار مضاعفی بر کارگران و کارمندانی که مجبور هستند روزانه از تاکسی تلفنی استفاده کنند، وارد کرده است، در این خصوص اصناف موضوع را بررسی و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.

کد خبر 5476802

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندار بوشهر صالح رحیمی ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه راهپیمایی روز قدس ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان شب احیا بارش باران خراسان رضوی شهادت حضرت علی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید