Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:10:34 GMT

رزرو زنده اقامتگاه برای اولین بار در ایران!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۰۳۱

رزرو زنده اقامتگاه برای اولین بار در ایران!

فرض کنید قصد اجاره ویلا در رامسر را دارید و علی‌رغم اینکه ویلا را با وسواس انتخاب کرده‌اید و همه جوانب را در نظر گرفته‌اید، پس از رسیدن به مقصد متوجه می‌شوید برخی ویژگی‌های اقامتگاه با چیزی که شما مدنظرتان بوده مطابقت ندارد اما دیگر لازم نیست نگران مشکلاتی از این دست باشید. برای اولین بار در ایران میهمان شو این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید زنده رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما از این پس می‌توانید برای رزرو اقامتگاه علاوه بر عکس، ویدیوهای مربوط به هر اقامتگاه را نیز ببینید و پس از بازدید از اقامتگاه از طریق یک تور مجازی با چشمان باز ویلا، آپارتمان یا کلبه مدنظر خود را اجاره کنید. در ادامه با ویژگی‌های منحصر به فرد این قابلیت جدید سایت میهمان شو بیشتر آشنا می‌شویم.

اقدام جدید میهمان شو علاوه بر اینکه در نوع خود اولین است و هیچ نمونه مشابهی ندارد، نشان از تلاش این مجموعه برای جلب رضایت حداکثری کاربران است. گرفتن فیلم از اقامتگاه‌ها آن هم در چندین شهر، کار زمان‌بر و پرهزینه‌ای است که میهمان‌شو برای راحتی کاربرانش انجام داده است. آقای کریمی مدیر میهمان‌شو درمورد این طرح می‌گوید: «ما در میهمان شو ارتقا تجربه سفر را وظیفه‌ی خودمان می‌دانیم. بعضی‌ها می‌گفتند که با اجرای این طرح باید منتظر باشیم که رقبا خیلی زود دست به تقلید و تکرار بزنند. خب چه عیبی دارد؟ ما شروع کننده این راه بودیم، اما معتقدیم که حتی رقبای ما هم باید برای بهتر شدن تجربه مسافران کشور تلاش کنند. امیدواریم مثل دیگر تجربه‌های ما این کار هم مقدمه‌ای برای ارتقا کیفیت رزرو اقامتگاه و گردشگری در ایران باشد.»

تور مجازی میهمان شو چطور کار می‌کند؟

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که اعتقاد دارند کیفیت و ویژگی‌های محل اقامت در سفر تاثیر مستقیم و ویژه‌ای روی کیفیت سفرتان دارد، می‌توان گفت این قابلیت سایت میهمان شو مخصوص شماست. همان‌طور که می‌دانید تنها با مشاهده عکس ویلا یا اقامتگاه نمی‌توان به طور دقیق از همه ویژگی‌های آن مطلع شد. عکس‌ها هر قدر هم که با کیفیت و زیاد باشند توان رقابت با تور مجازی ویدیویی را ندارند. شما از طریق ویژگی جدید سایت میهمان شو می‌توانید به یک تور مجازی بروید و پیش از رزرو، از اقامتگاه مد نظر خود بازدید کنید.

سایت میهمان شو با ارائه این امکان روی صفحه اقامتگاه‌ها در شهرهای تهران، کردان، رامسر، کیش، بندرانزلی و اصفهان به شما اجازه می‌دهد در کنار مشاهده ویژگی‌ها، تصاویر و توضیحات مربوط به هر ویلا یا آپارتمان که در سایت‌های مشابه موجود است به یک تور مجازی بروید و اقامتگاه را با اطمینان کامل و به صورت زنده رزرو کنید.

این ویژگی به زودی تمام شهرهای مقصد گردشگری موجود در سایت را پوشش خواهد داد و شما از این پس می‌توانید با خیال راحت و پس از یک بازدید مجازی اقامتگاه خود را رزرو کنید. خوب است بدانید سایت میهمان شو اولین سایت ارائه دهنده خدمات گردشگری است که این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این اقدام بی نظیر در راستای بهبود خدمات‌دهی به کاربران سایت و افزایش سطح رضایت کاربران طراحی و پیاده سازی شده است.

رزرو اقامتگاه در هر نقطه از ایران

سایت میهمان شو یکی از معدود سایت‌هایی است که با بیش از ۳۷۰۰ اقامتگاه فعال در شهرهای مختلف ایران، به کاربران این امکان را می‌دهد که با انتخابی دقیق، اقامتی به یادماندنی و سفری بی عیب و نقص را تجربه کنند. شما می‌توانید به مراجعه به سایت میهمان شو به آدرس www.mihmansho.com اقامتگاه مدنظر خود را پس از مشاهده و مقایسه با سایر اقامتگاه‌ها انتخاب کرده و به صورت آنلاین رزرو کنید. این اقامتگاه‌ها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید از بین صدها ویلا، آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، سوئیت، کلبه و… اقامتگاه مد نظر خود را با ویژگی‌ها و قیمتی که مناسب شماست انتخاب کنید و با خیال راحت به تعطیلات بروید.

به عنوان مثال فرض کنید قصد اجاره ویلا در کردان را دارید. با انتخاب این شهر می‌توانید از بین بیش از ۱۵۰ ویلای فعال یکی را برای اقامت خود در زمان مدنظر خود انتخاب کنید. میهمان شو با جذب تعداد زیادی میزبان در شهرهای مقصد گردشگری ایران سعی داشته تا قدرت انتخاب مناسبی برای کاربران سایت خود ایجاد کند.

میهمان شو در تمام طول سفر همراه شماست و شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل بلافاصله با پشتیبانی سایت میهمان شو تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید. پشتیبانان میهمان شو خود را موظف می‌دانند تا در اسرع وقت به مساله مربوطه رسیدگی کنند و شما را در جریان نتیجه آن قرار دهند.

ساده رزرو کنید!

یکی از ویژگی‌های مثبت سایت میهمان شو این است که علاوه بر جامع و شامل بودن امکانات مختلفی برای مقایسه و انتخاب اقامتگاه و رزرو آن به طور مناسب و با حساسیت بالا در سایت جانمایی شده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی اقامتگاهی را که مناسب شرایطشان است را انتخاب و رزرو کنند. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف لیستی از مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها را در شهر مقصد مشاهده کرده و پس از بررسی‌های لازم مانند مشاهده عکس‌های اقامتگاه و بازدید از آن با استفاده از تور مجازی، با انتخاب تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران مبلغ رزرو را به صورت آنلاین پرداخت کرده و با خیال راحت و آسوده به سفر بروید. میهمان شو هتلی است به وسعت ایران. همین حالا مقصد سفر خود را انتخاب کرده و پس از رزرو اقامتگاه خود را به سفری به یادماندنی مهمان کنید.

کد خبر 1625790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایت میهمان شو رزرو اقامتگاه شما می توانید اقامتگاه ها تور مجازی رزرو کنید ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین