Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@13:08:30 GMT

بیانیه وزارت ارشاد برای روز قدس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۱۱۷

مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. ناطقان: به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«روز جهانی قدس روز تبیین آرمان‌های عدالت‌خواهی و حق‌جویی آزادگان جهان به‌عنوان میراث جاودانه و ماندگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) اوج تبلور تقابل حق و باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملت مظلوم فلسطین در هفت دهه گذشته جز ستمی ناروا و ظلمی مستمر بر پیکره خود ندیده و با آن‌که همواره در چنبره استبداد صهیونیستی گرفتار بوده اما با مردمانی از جنس ایمان به «واعدوا لهم ماستطعتم بالقوه» و معنویت و مقاومتی استوار، پرچم عدالت‌خواهی را افراشته نگه داشته‌اند.

ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌صدا با سایر ملت‌های آزاده در روز باشکوه قدس، با دل‌هایی آکنده از امید رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و همیشه‌منفور، با مشت‌های گره‌کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبداد جهانی می‌رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است.

کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم‌الشّان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، به‌ویژه سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امت‌های اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از فلسطین و غضب بر رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.

بر این باوریم که امروز مسئله فلسطین دغدغه بشری همه آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان است و گرامی‌داشت روز قدس بارقه‌های امید پیروزی ملت فلسطین را زنده نگه می‌دارد». منبع: ایسنا برچسب ها: بیانیه ، وزارت ارشاد ، روز قدس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیانیه وزارت ارشاد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی