Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت کانون‌های خدمت در سراسر کشور، پنجمین دوره پویش «سفره مهربانی» برای تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع بین اقشار کم برخوردار آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: پویش «سفره مهربانی» از آغاز شیوع کرونا توسط بنیاد کرامت رضوی و با تلاش خادمیاران رضوی در سطح استان‌های کشور آغاز شد تا بتوانیم از خانوارهای گرفتار و آسیب دیده از بیماری حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جمع‌آوری ۲۰۰۰ میلیارد ریال در چهارمین پویش 
جعفر رئیسیان زاده افزود: طی چهار دوره برگزاری این پویش، به نام مبارک حضرت رضا(ع) و با کمک‌های خیران نیک اندیش و تخصیص اعتبار آستان قدس رضوی، اقدامات ارزشمندی برای کمک به اقشار محروم صورت گرفت. 
وی ادامه داد: در چهارمین دوره این پویش، بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران جمع‌آوری ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کشور توزیع شد و هم اکنون همزمان با ماه مبارک رمضان، در ادامه رزمایش مواسات و همدلی، پنجمین دوره پویش را آغاز خواهیم کرد. پیش‌بینی تهیه و توزیع ۶۰۰ هزار بسته معیشتی 
رئیسیان‌زاده تصریح کرد: پویش «سفره مهربانی» برای پنجمین دوره متوالی به پشتیبانی عزم و همت کانون‎های خدمت رضوی در استان‌ها و همدلی و ارادت مردم نیکوکار و دوستدار اهل بیت(ع)، آغاز شده و در این مرحله نیز پیش بینی می‌شود اعتبار لازم برای تهیه حداقل ۶۰۰ هزار بسته معیشتی جمع آوری شود. 
رئیسیان زاده متوسط ارزش هر بسته را ۳۰۰ هزار تومان را اعلام کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده اقلام اساسی نظیر برنج، شکر، مرغ و... به قیمت مصوب دولتی در اختیار کانون‌های خدمت رضوی قرار داده شود و باقی اقلام معیشتی نیز با کمک‌های مردمی تهیه می‌شود. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسته معیشتی آستان قدس رضوی سفره مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم