Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:48:08 GMT

کمک ۷۴۵ میلیون تومانی خیرین ساوجبلاغی برای آزادی زندانیان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۱۹۵

کمک ۷۴۵ میلیون تومانی خیرین ساوجبلاغی برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم گلریزان آزادی و حمایت از خانواده‌های زندانیان غیرعمد در شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: با کمک ۷۵ خیرین بزرگوار شهرستان ساوجبلاغ، امروز طی مراسمی که در سالن فرمانداری برگزار شد، ۷۴۵ میلیون تومان به صورت نقد، تعهد و چک و۲ هزار بسته کمک معیشتی برای آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های آنان اهدا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از مشارکت خوب خیرین شهرستان افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت تسهیل آزادی افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند گام برداریم تا با آزادی آنها آرامش و آسایش به خانواده برگردد که این خود از مصادیق بارز و شاخص کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: شکرانه برخورداری از الطاف و نعمات خداوند، کمک و یاری رسانی به نیازمندان است وایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان در حد بضاعت است.

وی خطاب به همه خیرین گفت: اگر انسان کار خیری را با قصد قربت و با خلوص انجام بدهد و در جهت خدمت به مردم و برآورده کردن حاجات و نیازمندی‌های آنان گام بردارد، اثرات و برکات کار خیرش را در همین دنیا خواهد دید و خداوند هم عمل خیر او را جبران خواهد نمود.

مهرور افزود: شهرستان ساوجبلاغ سرمایه اجتماعی بزرگی به نام خیرین دارد و در هر جایی که نیاز به مشارکت بوده، خیرین ما سرآمد بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آزادی زندانیان غیرعمد وحمایت از خانواده‌های آنان، هر سال مشارکت مردم وخیرین را در جشن گلریزان شاهد هستیم که این موضوع نشان می‌دهد که بایستی اعتماد مردم را دراینگونه مسیرهای درست جلب نمائیم.

در این مراسم مدیرکل زندان‌های استان البرز، امام جمعه، دادستان ورییس دادگستری حضور داشتند.

کد خبر 5476874

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی مهرور فرمانداری ساوجبلاغ مراسم گلریزان ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه راهپیمایی روز قدس ویروس کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان شب احیا بارش باران خراسان رضوی شهادت حضرت علی خطبه های نماز جمعه گرگان شهرستان ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان