Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-سود شرکتهای تحت مدیریت گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان طی پنج ماه گذشته از 28 میلیارد تومان به 138 میلیارد تومان رسید. به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ترابر ایرانیان، دکتر ارسلان فتحی پور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان در مراسم ضیافت افطار شرکت، با مروری بر عملکرد […]

امتداد-سود شرکتهای تحت مدیریت گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان طی پنج ماه گذشته از 28 میلیارد تومان به 138 میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ترابر ایرانیان، دکتر ارسلان فتحی پور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان در مراسم ضیافت افطار شرکت، با مروری بر عملکرد 5 ماهه شرکت، ضمن اشاره به فراهم نمودن مقدمات انتقال سهام و اخذ وکالتنامه از بنیاد تعاون ناجا، گفت: فعالیت شرکت هواپیمایی شاهین از سرگرفته خواهد شد و در راستای اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی اقدامات لازم انجام شده است.
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان در ادامه از مذاکره و رایزنی با سفارت روسیه و بخش بازرگانی فدراسیون روسیه به منظور خرید 6 فروند هواپیمای ایلوشن 76 ، تامین واگن باری و همچنین خرید شناور جهت فعالیت در حوزه دریایی خزر خبر داد.
وی همچنین با تاکید بر تکمیل ظرفیت های خالی و بالقوه شرکت های تابعه و به تبع آن افزایش سود شرکت از 28 میلیارد تومان به 138 میلیارد تومان، گفت: طی پنج ماه گذشته تسویه مالیاتی شرکت اصلی و شرکتهای تابعه به مبلغ 5/515 میلیارد ریال و بخشودگی جرایم مالیاتی معادل 935 میلیارد ریال انجام شد.
به گفته دکتر فتحی پور ناوگان شرکت بین المللی خط صبا با خرید 10 دستگاه کشنده کاماز به ارزش 565 میلیارد ریال از شرکت رخش خودرو توسعه خواهد یافت.
مدیر عامل گروه توسعه ترابر ایرانیان از توافق شرکت با بنیاد تعاون ناجا برای واگذاری ملک به ارزش 1180 میلیارد ریال در قبال مالیاتهای تسویه شده سنواتی، خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت در اختیار گرفتن هتل شایان کیش، باشگاه پاس، آژانس مسافرتی گشت مهر پیشهو باغ صبا جهت تکمیل زنجیره ارزش در گروه توسعه ترابر ایرانیان انجام شده است.
تدوین برنامه های ورود به بخش حمل و نقل ریلی بار توسط شرکت مهتاب سیر جم، فعال نمودن شرکت توسعه ترابر ریلی ایرانیان به منظور ورود به عرصه ارایه خدمات تعمیرات انواع تجهیزات ریلی از دیگر اقدامات توسعه ای گروه در مدت ذکر شده بود که وی به آنها اشاره کرد.
مدیر عامل گروه توسعه ترابر ایرانیان در ادامه همچنین از اخذ مجوز احداث 285 هزار متر مربع مجموعه تجاری و شهرک خودرویی تبریز و آغاز عملیات اجرایی موصوف با مشارکت شرکت خط نقره ای قشم تحت فعالیت شرکت سازندگی آذر مهر احدی خبر داد و گفت: تفاهم نامه ای هم با شرکتهای سیمان نهاوند و شرکت حمل و نقل بین المللی پارس پیوند دریا منعقد شده است.
دکتر فتحی پور همچنین به رایزنی گروه توسعه ترابر ایرانیان با فعالان اقتصادی ایرانی ساکن روسیه به جهت همکاری های چند جانبه با هدف توسعه فعالیتهای شرکت توسعه ترابر ایرانیان و شرکتهای تابعه و وابسته گروه در حوزه حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: طی پنج ماه گذشته همچنین درباره استیفای حقوق حقه شرکت و بازپس گیری شناور 10 هزار تنی (سان اوشن) که به مدت 36 ماه از شرکت خارج شده بود و بهره برداری از آن به یک بنگاه هندی داده شده بود اقدامات لازم انجام شد.
وی با اشاره به شبانه روزی نمودن فعالیتهای اقتصادی شرکت در حوزه های مختلف شرکتهای تابعه با هدف دستیابی به بازده حداکثری و تکمیل ظرفیتهای خالی، گفت: پروسه تهیه برنامه چشم انداز 5 ساله و برنامه های استراتژیک گروه با هدف تعیین نقشه راه شرکت برای دستیابی به منافع حداکثری آغاز شده و همچنین پرونده های حقوقی راکد به منظور پیشگیری از تضییع حقوق شرکت به جریان افتاده است.
ورود گروه توسعه ترابر به تاسیس شرکتهای دانش بنیان
مدیر عامل گروه توسعه ترابر ایرانیان اظهار داشت: انتقال سهام بنیاد تعاون ناجا به گروه مالی سپه با توجه به موانع اصلی از قبیل لزوم موافقت ستاد فرماندهی کل قوا و بنیاد به تامین اجتماعی و بازداشت سهام بنیاد توسط اشخاص حقیقی و حقوقی توسط اداره ثبت شرکتها متوقف مانده بود که با رایزنی های فشرده و پی گیری های صورت گرفته ظرف یک ماه گذشته موفق به رفع نامه ستاد کل و بازداشتی اشخاص حقیقی و حقوقی گردیده و مراحل انتقال سهام در اداره ثبت شرکت ها با ثبت سهامداران قانونی و هیات مدیره جدید گروه توسعه ترابر ایرانیان در سامانه ثبت شرکتها نهایی شد.
فتحی پور از فراهم نمودن زمینه برگزاری مجمع عمومی عادی سال 1399 که به دلایل مختلف در موعد قانونی برگزار نشده بود، گفت: اعضای هیات مدیره جدید شرکت فارسیسان آسیا با هدف فعال نمودن شرکت مزبور در حوزه دریای خزر معرفی شد و اعضای هیات مدیره شرکتهای تابعه و وابسته به منظور افزایش کارایی و بهره وری تکمیل و تجدید شد.
وی همچنین بر شروع فعالیتهای لازم و ایجاد اتاق فکر به منظور بررسی راههای ورود به عرصه کسب و کارهای جدید و تاسیس شرکتهای دانش بنیان مطابق با رهنمود های رهبری تاکید کرد.
ورود موثر در تصمیمات مدیریتی شرکا در شرکتهای تحت سرمایه گذاری و تشکیل کمیته های تخصصی از جمله کمیته حسابرسی و کمیته سرمایه گذاری و کمیته انتصابات به جهت تسریع در فرایند های عملیاتی و نظارتی و قابل اتکا نمودن تصمیمات متخذه از دیگر اقدامات گروه طی پنج سال گذشته بود که مدیر عامل گروه توسعه ترابر ایرانیان به آن اشاره کرد.

برچسب ها : باشگاه پاس، آژانس مسافرتی- گشت مهر پیشهو باغ صبا , بنیاد تعاون ناجا , گروه توسعه ترابر ایرانیان , هتل شایان کیش

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بنیاد تعاون ناجا هتل شایان کیش بنیاد تعاون ناجا طی پنج ماه گذشته میلیارد تومان شرکتهای تابعه میلیارد ریال فتحی پور انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم  در صدر اولویت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران‌قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  باشد، گفت: ایران ایر با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می‌تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت‌های ایران ایر اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی‌ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره‌ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی‌ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره‌ور شدن منابع اتفاق می‌افتد. همچنین از روش‌های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت‌های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به‌کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت‌ها می‌توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف‌کردن مشکلات پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!