Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری به دنبال اعلام برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور، دیدار با خانواده‌های شهید روحانی و طلبه استان یزد را در دستور کار خود قرار داد و این دیدارها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان استان در حال برگزاری است.

امام جمعه یزد در یکی از این دیدارها با حضور در منزل خانواده شهدای روحانی، شهید علی اصغر شایق، شهید حسن بوستانی و شهید محمدحسن روح با خانواده معظم آنها دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان یزد ۱۳۱ طلبه و روحانی شهید دارد که دیدار با خانواده معظم تمامی این شهدا در برنامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد قرار گرفته است.

کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور چهارم خرداد ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

انتهای پیام/الف/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: طلبه شهید امام جمعه یزد استان یزد آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان