Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پلی آف NBA با برگزاری 3 بازی ادامه یافت.

به نتایج بازی های امروز NBA پرداختیم.

میامی هیت 97-94 آتلانتا هاوکس

میامی هیت که برای صعود به دور بعد به یک پیروزی نیاز داشت امروز میزبان آتلانتا بود و در حالی که جیمی باتلر و کایل لاوری را در اختیار نداشت موفق شد با حساب 97-94 پیروز شود. بدین ترتیب میامی با این برد توانست با حساب 4-1 به راند دوم صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیاب باتلر، ویکتور اولادیپو مرد اول تیم اسپولسترا بود. اولادیپو این مسابقه را با 23 امتیاز پایان داد. در تیم هاوکس اما دی آندره هانتر با 35 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود.

ممفیس گریزلیز 111-109 مینسوتا تیمبرولوز

ممفیس گریزلیز امروز میزبان مینسوتا بود و در یک دیدار بسیار تماشایی موفق شد با گیم وینر جا مورنت با حساب 111-109 پیروژ شود. در طول این مسابقه ممفیس از حریفش عقب بود اما عملکرد خوب آنها باعث شد تا در بازی پنجم پیروز شوند و سری 3-2 به سود گریزلیز شد. در بخش آماری، جا مورنت 30 امتیاز آورد و تیمش را برنده این بازی کرد. در سوی مقابل اما کارل آنتونی تاونز 28 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

فینیکس سانز 112-97 نیواورلینز پلیکانز

فینیکس سانز که بدون دوین بوکر مسابقه می دهد، امروز میزبان پلیکانز بود و موفق شد با حساب 112-97 پیروزی را بدست آورد. در این مسابقه برخلاف دیگر بازی های این سری، فینیکس از ابتدا تیم برتر میدان بود و موفق شد این برتری را تا انتها حفظ کند. در بخش آماری، مایکل بریجز 31 امتیاز برای سانز آورد و سری را 3-2 به سود تیمش کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!