Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مراسم دانش‏ آموختگی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور دانش آموختگان، استادان و مسئولین دانشگاه روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل سالن تربیت بدنی (استاد جباری) برگزار می‌شود.

تعداد کل فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از بدو تاسیس تاکنون نزدیک به ۶۰ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره نیز بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند که این تعداد، شامل ۱۴۰ نفر در مقطع دکتری، هزار و ۱۲۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۹۴۲ نفر در مقطع کارشناسی است.

گفتنی است؛ در این مراسم از استادان برتر آموزشی دانشکده‌ها و دانش ‌آموختگان برتر مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی تقدیر خواهد شد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تنها دانش آموختگانی که تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۱ ثبت نام خود را در سایت مراسم قطعی کنند، می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

این برنامه روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۶ با حضور کلیه دانش‌آموختگان در دانشگاه (برنامه گردهمایی دانشکده‌ای) آغاز می‌شود و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل سالن تربیت بدنی داخل دانشگاه (استاد جباری) ادامه خواهد یافت.

به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های موجود، حضور همراهان در مراسم دانش آموختگی امسال امکان‌پذیر نیست.

دانش‌آموختگان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس https://el.sharif.ir/gc/ مراجعه کنند.

کد خبر 5476906 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف جشن دانش آموختگی دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه تهران آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دوره دکتری دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی وزارت علوم دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه خوارزمی دانش آموختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم