Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: روزانه ۳ تا ۴ هزار تُن میوه و تره بار در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

خبرگزاری میزان _ به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ ایوب فصاحت با بیان اینکه حداقل ۳۰ درصد بازار میوه و تره بار پایتخت در اختیار این سازمان قرار دارد، گفت: روزانه ۳ تا ۴ هزار تُن میوه و تره بار در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر و روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گفت: با توجه به «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» محصولات در این مراکز، روزانه یک میلیون نوبت خرید در میادین و بازار‌های میوه و تره بار ثبت می‌شود.

وی با تأکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر حذف دلالان و واسطه‌های غیر ضرور، اظهار کرد: به منظور «ارتقاء کیفیت» و «کاهش قیمت» میوه و تره بار، در چارچوب زنجیره تأمین، محصولات مورد نیاز شهروندان از کانون‌های تولید محصول کشور تهیه خواهد شد.

وی با اشاره اثرگذاری این سازمان در تعدیل و تثبیت قیمت میوه و تره بار در سطح پایتخت، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های تحولی و ورود این سازمان به حوزه تأمین، از آغاز نیمه دوم سال جاری، کیفیت ۱۰ محصول پرمصرف در تمامی میادین میوه و تره بار ارتقاء می‌یابد و شاهد تعدیل و تثبیت قیمت این محصولات حتی در کل کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اختلاف ۳۷ درصدی قیمت انواع میوه در میادین شهرداری تهران نسبت به سطح شهر

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان مدیریت شهری تهران اخبار اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان مدیریت شهری تهران اخبار اجتماعی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش دما و رسیدن محصول به انبوه، قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر ۶۰ درصد کاهش یافته است.

او قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزارتومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ را هزارتومان اعلام کرد و افزود: برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

یاوری ادامه داد: قیمت گوجه سبز در ابتدای فصل یک‌میلیون تومان بود که با افزایش عرضه روند کاهشی به خود گرفته است و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه تا پایان اردیبهشت، بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۵۰ تن گوجه سبز، ۲۰۰تن توت فرنگی، ۳۰۰ تن طالبی و جانا و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن هندوانه در میدان مرکزی خبر داد.

او گفت: قیمت صیفی جات نظیر هندوانه، ملون و جانا توجیه اقتصادی برای کشاورز ندارد چراکه کمتر از ۱۰ هزارتومان از تولیدکننده خریداری می شود که جوابگوی هزینه های تولید نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد