Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه خط آب انتقال سد طالقان به آبیک بازدید کرد. این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا شهریور ماه تکمیل شود.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو،  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه خط انتقال آب آبیک بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا شهریور ماه تکمیل و آب سد طالقان به آبیک برسد.

سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با توجه به وضعیت نامناسب آب و هوای آبیک بر اثر فعالیت واحد‌های آلاینده از جمله کارخانه سیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر بهداشت مسئول حوزه سلامت است از ایشان درخواست می‌شود این کارخانه به آبیک برگردد تا بتوانیم نظارت‌های لازم را بر فعالیت آن و رعایت استاندارد‌های زیست محیطی داشته باشیم.

وی افزود: کارخانه سیمان در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد و امکان پایش و نظارت آن وجود ندارد گا‌ها مشاهده میشود شب‌ها از سوی این کارخانه فیلتراسیون کارخانه خاموش و آلودگی ایجاد میکنند.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: با توجه به وضعیت هوای آبیک و آلودگی این شهر نیاز است پایش‌ها و نظارت‌های محیط زیست به ویژه از نطر بهداشت محیط در شهرستان آبیک مستمر صورت گیرد.

وزیر همچنین از مرکز بهداشتی و درمانی شهر زیاران که بر اثر آتشباری مبنی بر اجرای خط انتقال آب سد طالقان به آبیک آسیب جدی دیده بازدید کرد. این پروژه برای تخریب و بازسازی و ساخت ساختمان جدید به اعتبار مناسب نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت خط انتقال آب مجلس شورای اسلامی آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین طالقان به آبیک وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر