Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:59:11 GMT

آغاز بررسی عوارض احتمالی واکسن برکت در جمعیت گسترده‌تر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۷۱۲

آغاز بررسی عوارض احتمالی واکسن برکت در جمعیت گسترده‌تر

مصرف‌کنندگان واکسن برکت می‌توانند عوارض احتمالی آن و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را برای بررسی و پیگیری توسط مسئولان و متخصصین شرکت دارویی برکت، در سامانه ثبت کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با شیوع گسترده ویروس کرونا، کشورهای مختلف تمام تلاش خود را برای تولید واکسن این ویروس به کار گرفتند تا زندگی انسان‌ها را به روال عادی آن بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت گروه دارویی برکت نیز با همت و تلاش جوانان و دانشمندان ایرانی توانست نخستین واکسن تمام ایرانی ویروس کرونا به نام کوویران برکت را به مرحله تولید انبوه برساند.

با این وجود باید این نکته را مدنظر داشت که تولید واکسن توسط شرکت‌های مختلف در جهان، پایان کار آن نیست بلکه پس از آن، مراحل مطالعه، بررسی و رسیدگی مهمترین کاری است که پس از استفاده انبوه از یک دارو یا واکسن انجام می‌گیرد.

در همین راستا سامانه تلفنی ارتباط مستقیم به شماره 89990000-021 راه‌اندازی شد. مصرف‌کنندگان این واکسن می‌توانند عوارض احتمالی آن و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را برای بررسی و پیگیری توسط مسئولان و متخصصین شرکت دارویی برکت، در این سامانه ثبت کنند. این سامانه اکنون به روز رسانی شده و با سرعت و دقت بیشتری به دریافت داده ها و فعالیت‌های خود می‌پردازد.

لازم به ذکر است این سامانه تلفنی با هدف پیگیری بازخوردها، ارتباط مستقیم با تولید کننده و متخصصان، تحلیل داده‌ها، احصای نیازهای دریافت کنندگان و بررسی ایمنی واکسن ایجاد شده است.

وزیر بهداشت: همه تولیدکنندگان واکسن کرونا اجازه صادرات دارند/مسئول تولید مازاد واکسن نیستیمآغاز تزریق دوز چهارم واکسن کرونا برای کادر درمان و افراد بالای 80 سالمقصر فروش نرفتن واکسن‌های کرونای تولید داخل کیست؟!/ لزوم پاسخگویی مسئولان سابق وزارت بهداشت در اعطای مجوزهای پرتعداد بی‌قاعده!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان واکسن برکت واکسن کرونا ویروس کرونا بهداشت و درمان واکسن برکت واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد