Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در بازدید از روستای قالقاچی ارومیه افزود: توجه به بخش معدن زمینه اشتغال جوانان منطقه نیز فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: حل مشکلات منطقه، تامین آب شرب بهداشتی و تامین آب کشاورزی نیازمند مدیریت است و تلاش می‌کنیم در سفری که رییس جمهور به استان خواهند داشت در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دیدار با مردم بدون واسطه و پیگیری مشکلات مردمی امروز مطالبات مردم به حق است و در فرصت باقی مانده تا فصل تابستان نیز  مشکل تامین آب را نیز برطرف خواهیم کرد.

معتمدیان افزود: تعامل و هم افزایی برای شتاب خدمات دهی از اصول و ملزومات مورد نیاز است.

وی بیان کرد: احیای قنوات بسیار مورد تاکید و توجه است که با راه‌اندازی آن منجر به رفع مشکل کم آبی و احیای زندگی در روستاها می‌شود.

وی تاکید کرد: با احیای قنوات و لایروبی بخشی از مشکل آب کشاورزی روستایی رفع می‌شود و منابع آب پایدار و با کیفیت مدنظر است و مورد پیگیری که باید مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: تسهیلات ارزان قیمت نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان‌غربی در سفری یک روزه به منطقه انزل از روستاهای این منطقه بازدید کرد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه آب و فاضلاب آذربایجان غربی ارومیه آب و فاضلاب آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی