Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصرف کنندگان واکسن های کوویران برکت (برکت و برکت پلاس) می توانند با شماره 89990000-021 برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود تماس حاصل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با شیوع گسترده ویروس کرونا، کشورهای مختلف تمام تلاش خود را برای تولید واکسن این ویروس به کار گرفتند تا زندگی انسان ها را به روال عادی آن بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت گروه دارویی برکت نیز با همت و تلاش جوانان و دانشمندان ایرانی توانست نخستین واکسن تمام ایرانی ویروس کرونا به نام کوویران برکت را به مرحله تولید انبوه برساند.

باید این نکته را مدنظر داشت که تولید واکسن توسط شرکت های مختلف در جهان، پایان کار آن نیست بلکه پس از آن، مراحل مطالعه، بررسی و رسیدگی مهمترین کاری است که پس از استفاده انبوه از یک دارو یا واکسن انجام می گیرد.

در همین راستا و با توجه به نگاه دقیق دانشمندان ایرانی تولیدکننده واکسن کوویران برکت، سامانه تلفنی ارتباط مستقیم به شماره 89990000-021 راه اندازی شد.  مصرف کنندگان این واکسن می توانند عوارض احتمالی آن و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را برای بررسی و پیگیری توسط مسئولین و متخصصین شرکت دارویی برکت، در این سامانه ثبت کنند . این سامانه اکنون به روز رسانی شده و با سرعت و دقت بیشتری به دریافت داده ها و فعالیت های خود می پردازد.

لازم به ذکر است این سامانه  تلفنی با هدف پیگیری بازخوردها، ارتباط مستقیم با تولید کننده و متخصصان، تحلیل داده ها، احصای نیازهای دریافت کنندگان و بررسی ایمنی واکسن ایجاد شده است.

 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن کووایران برکت کوویران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان