Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت در مجلس یازدهم در واکنش به سفر خانواده محمدباقرقالیباف به ترکیه که گفته می شود برای خرید سیسمونی بود، به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: نباید گناه فرزند را به اسم پدر نوشت. گناه هیچکس به پای کس دیگری نوشته نمی‌شود.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با دیده بان ایران افزود: بالاخره والدین تا زمانی که فرزندانشان تحت قیومیت والدین هستند زیر نظر آن‌ها هستند اما وقتی ازدواج می‌کنند تمامی تصمیماتشان را بدون در نظر گرفتن نظر والدین می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید :

روزنامه اصولگرا : وقتی خانواده او، حرمت همسر و پدر را نگه نمی‌دارند، از دشمنانش چه انتظاری می‌رود؟

قالیباف مطلع نبوده ؟! نپرسیده همسرم چند روزه کجاست ؟

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر این نکته که هر کسی مسئول اعمال خودش است اظهار کرد: هر کسی مسئول کار خودش است و نمی‌شود گفت چون دختر آقای قالیباف به ترکیه رفته پس اشکال از او است!

این نماینده مجلس با بیان بی اطلاعی قالیباف از تصمیمات خانواده خاطرنشان کرد: برخی مواقع نمایندگان به‌ویژه آقای قالیباف که ریاست مجلس را بر عهده دارند، آنقدر گرفتاری دارند که اطلاعی از رفت‌وآمدها و تصمیمات خانواده ندارند.

وی ادامه داد: آقای قالیباف مدتی هم مبتلا به کرونا شده بودند و شب‌ها در مجلس می‌خوابیدند؛ به همین دلیل در جریان تصمیمات و سفرهای خانواده نباشند.

رئیس کمیسیون بهداشت درباره سفر همسر قالیباف بدون اذن وی اظهار کرد: تا زمانی‌که تاریخ پاسپورت منقضی نشده باشد نیازی به اذن همسر نیست و همسر آقای قالیباف هم به همین دلیل توانسته بدون اذن او به مسافرت خارج از کشور برود.

۲۱۲۱

کد خبر 1625966

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم آقای قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!