Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@11:44:32 GMT

دور اول سفر‌های استانی همه مشکلات شناسایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۶۴۶۴

دور اول سفر‌های استانی همه مشکلات شناسایی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان قزوین و حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مزار شهدای گمنام این دانشگاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قزوین ۳۰۰۰ شهید و ۷۰۰۰ جانباز و ایثارگر دارد که بر خود لازم می‌دانم به آنان ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: قزوین استانی تاریخی است و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب خوش درخشیده است، شخصیت‌های نامداری در قزوین بوده‌اند، شهید ابوترابی چهره نامدار مقاومت و الهام بخش به همه آزادگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور تصریح کرد: سفرهای استانی در شرایط کرونایی دشوار است؛ چراکه این شرایط اجازه نمی‌دهد با عموم مردم دیدار داشته باشیم؛ برای همین وزرا در جای جای استان حضور دارند.

وی افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بسیاری است و در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاوری قطب محسوب می‌شود، از همه مهمتر ظرفیت نیروی انسانی تحصیلکرده و کارآمد است که در استان قزوین وجود دارد.

رئیسی تصریح کرد: وزرا در جای جای استان حضور دارند و امشب در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه و مردم در جریان قرار بگیرند، زیرا این‌ها بهترین ناظرینی هستند که می‌توانند اقدامات دولت را رصد کنند.

وی افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن‌ها رنج می‌برند لذا طی تماس با مسئولین استان مشکلات و کاستی‌ها را جویا شدم و اولویت‌ها مشخص شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر به استان‌ها مسائل با اولویت را شناسایی می‌کنیم ، در دور اول سفرها همه مشکلات دیده و شناسایی می‌شود و نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ