Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در  همایش ملی شوراها، افزود: شوراها باید دارای روحیه فسادستیزی، آشنا به وظایف قانونی و بصورت دائم با مردم در ارتباط باشند.

وی افزود: تسهیل در امور مردم و پیگیری امورات مردمی از دیگر وظایف شوراست که باید در این راستا به وظایف خود را بخوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تصریح کرد: این نشست در راستای بزرگداشت روز ملی شوراها برگزار شد و مطالب، پیشنهادات و مشکلاتی که در این نشست توسط اعضا شورا های استان مطرح شد  متناسب با امکانات در اختیار برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

بهرام نیا عنوان کرد: مطابق قانون اساسی هدف از تشکیل شورا، واگذاری امور مردم به مردم است که این مهم از مصادیق بارز دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه شورا در واقع وکلای مردم برای انجام امورات هستند، یادآور شد: انتخابات تبلور اراده مردم و شورای ها که توسط مردم انتخاب می شوند نماینده مردم هستند و باید مطالبات و خواسته های آنان شنیده شود.

استاندار ایلام با ذکر این مطلب که انتخابات نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی مشخص می کند، گفت: امام ( ره ) تاکید کردند که کارها را به مردم واگذار کنیم چراکه هر جا مردم وارد عمل شدند، بیشترین اثرگذاری و توفیق را داشتیم.

بهرام نیا تاکید کرد: معاونان استاندار در راستای حوزه کاری خود در رابطه با مشکلات مطرح شده در این نشست توسط شورا پیگیری های لازم را بعمل آورند.

استاندار ایلام اضافه کرد: استفاده از نظریه شوراها موجب تسریع در انجام امور شهری شده و تضارب آرا و افکار موجب شکوفایی و پویایی جامعه است و اگر تضارب افکار نباشد، نقاط ضعف آشکار نمی شود.

بهرام نیا تصریح کرد: شوراها در واقع برنامه ها را تدوین و شهردار این برنامه ها را اجرا می کنند که این برنامه ها باید متناسب با اعتبارات و نیاز باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت جامع نگری در تمامی امور افزود: در برنامه ریزی ها باید جامع نگری را در نظر بگیریم و همه برنامه ریزی باید متناسب با عدالت باشد.

 بهرام نیا با بیان اینکه شورا ها خارج از ضوابط و قوانین به شهرداری ها نیرو انسانی تحمیل نکند، گفت: شهرداری ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند.

وی با بیان اینکه کارگروهی برای نظارت بر شهرداری بر نظارت بر اجرای و طرح های شهرداری تشکیل شده است، گفت: نداشتن نیرو مجرب حقوقی در شهرداری یک معضل بزرگ است که این نیرو باید وجود داشته باشد و بر تخلفات موجود و امورات نظارت و برخورد کند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز قدس گفت: امامین انقلاب روز قدس را روز اسلام نامیدند که همه ما وظیفه داریم که در این روز از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

وی همچنین با اشاره به انتخاب شهردار ایلام گفت: باید با همدلی و هم آوایی بتوانیم به شهردار برای بهبود فضای شهر کمک کنیم.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم