Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در ضیافت افطاری سربازان پایگاه هوایی شهید لشگری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه سربازان، با اشاره به تاکیدات فرمانده کل قوا مبنی بر توجه وِیژه نسبت به سربازان گفت: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشگام و انقلابی حفظ حقوق تمامی کارکنان خود به‍ وِیژه سربازان را از اولویت‌ها و واجبات اداری مجموعه خود می‌داند که ان‌شاءالله به واسطه آن علاوه بر حفظ روحیه سربازان موجب ارتقای تفکرات انقلابی آنان نسبت به انجام وظایف محوله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و توجه به آنان از تاکیدات مقام معظم رهبری است که به‌حمدلله یکی از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش حفظ شآن و منزلت این عزیزان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرمایشات فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراگیری علوم حرفه‌ای اظهار داشت: یکی از مهم‍ترین وظایف ما در قبال سربازان، آموزش علوم و حرفه‌های فراگیر است، حرفه‌ای که پس از اتمام دوران مقدس سربازی به عنوان یک منبع درآمد و اشتغال برای سربازان محسوب می‌شود، از این‌رو، نیروی هوایی ارتش با داشتن اهتمام ویژه در اجابت این هدف بزرگ، گام‌های شایان توجهی برداشته است.

واحدی خطاب به سربازان تصریح کرد: بی‌تردید خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که نصیب شما عزیزان شده است لذا این توفیق را قدر بدانید و از دوران سربازی به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند به خوبی استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش حمید واحدی سرباز وظیفه نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد

یک منبع مسئول در ارتش آمریکا فاش کرد، ۴۰ درصد از پهپادهای اسرائیلی سرنگون شده، توسط پدافند هوایی اسرائیل مورد هدف قرار گرفته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، بعد از انتشار اخبار و گزارش‌هایی در رسانه‌های عبری زبان در مورد ناکارآمدی سامانه‌های پدافندی آمریکایی در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای ایرانی یک افسر آمریکایی از رسوایی پدافندی ارتش اسرائیل پرده برداشته و اعلام کرد، حدود نیمی از پهپادهای سرنگون شده اسرائیلی توسط سامانه‌های پدافندی اسرائیل هدف قرار گرفته‌اند.

پایگاه خبری شبکه 12 تلویزون رژیم صهیونیستی به نقل از فرمانده بخش هماهنگی مراقبت هوایی و دریایی تفنگداران دریایی آمریکا اعلام کرد، پایش انجام گرفته توسط این یگان نشان می‌دهد که بیش از40 درصد از هواپیماهای بدون سرنشینی که ارتش اسرائیل رهگیری و سرنگون کرده، متعلق به خودش بوده است.

این رسانه که به نقل از یک مصاحبه سرهنگ مایکل برودن رئیس بخش هماهنگی مراقبت هوایی و دریایی نیروی دریایی آمریکا این خبر را منتشر کرده افزود، بسیار جالب است که 40 درصد از هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی سرنگون شده با آتش نیروهای خودی هدف قرار گرفته‌اند.

این افسر در این رابطه توضیح داد، یکی از چالش‌های موجود در ساختار پدافند هوایی مشخص کردن و تمایز بین هواپیماهای بدون سرنشین دوست و دشمن است و در این میان هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، افسر آمریکایی صحنه‌ و مکانی که این حجم گسترده از هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی در آن با آتش خودی سرنگون شده‌اند را ذکر نکرده است اما احتمالا بخش عمده آن در نوار غزه سرنگون شده است.

جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کردپیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به‌دست حزب‌الله

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی