Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استان چهارمحال و بختیاری با ثبت شدن صفر فوتی در روز گذشته، هفتمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی را پشت سر گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از  شهرکرد، طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در روز گذشته تا ظهر امروز 73 بیمار با علایم بالینی مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه داشتند که از این تعداد 16 نفر بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بستری شدن 16 نفر در روز گذشته مجموع بستری‌های در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به 38 مورد رسیده  که از این تعداد 22 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ آزمایش جهت ابتلا یا عدم ابتلا به این بیماری هستند.

همچنین طبق آمار کرونا در استان تا ظهر امروز تعداد موارد بستری مثبت جدید 7 نفر و تعداد موارد مثبت سرپایی در روز گذشته تا ظهر امروز 9 اعلام شده است.

گفتنی است در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به ثبت نرسیده است و مجموع جان‌باختگان ناشی از این ویروس همان یک هزار و 848 نفر است.

همچنین هم‌ اکنون 3 بیمار با حال وخیم و نسبتاً بد در icu مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان بستری هستند.

بنابر آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های بروجن، کیار، اردل و سامان  در وضعیت نارنجی و 6 شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در استان تاکنون 293 هزار و 913 مورد تست و نمونه کرونا گرفته شده است که مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به 98 هزار و 234 مورد رسیده است.

وزیر بهداشت: 149 میلیون دُز واکسن کرونا در ایران تزریق شد/ وضعیت بیمارستان دولتی آبیک مناسب نیستآخرین وضعیت بیماری کرونا در سمنان؛ میزان مبتلایان به 60366 نفر رسیدآمار کرونا در ایران| فوت 17 نفر در شبانه‌روز گذشته

به گزارش تسنیم، استان چهارمحال و بختیاری با ثبت شدن صفر فوتی در روز گذشته، هفتمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری