Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:07:39 GMT

ثبت حدود ۱۰۰۰ هیئت مذهبی گیلان در سامانه طوبی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۰۸۲

ثبت حدود ۱۰۰۰ هیئت مذهبی گیلان در سامانه طوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر چهارشنبه در نشست هیئت‌های مذهبی با استاندار با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی از پشتوانه‌های نظام محسوب می‌شوند، گفت: تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی باید به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کنند.

وی در ادامه به ارجحیت مسائل اجتماعی به زندگی شخصی از سوی تشکل‌های دینی و مذهبی در برخی زمان‌ها اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا بارهای شاهد حضور هیئت‌های مذهبی برای کمک به بخش بهداشت و درمان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: استفاده از نظرات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از سوی مسئولان اجرایی می‌تواند آثار مثبت و درخشانی به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود این تبادل نظر زمینه اعتلای جایگاه استان گیلان را فراهم می‌کند، ادامه داد: تشکل‌های دینی با گفتمان سازی و انتقاد دلسوزانه برای اعتلای استان گیلان و کشور در راستای برطرف کردن موانع گام برمی دارند.

حجت الاسلام مهدوی در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ تشکل دینی از استان گیلان در سامانه طوبی ثبت شده است، تصریح کرد: بیان انتقادات و مطالبات نباید زمینه یاس و ناامیدی در جامعه را ایجاد کند

وی در ادامه به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: با توجه به بهبود ویروس کرونا و با توجه به اهمیت موضوع فلسطین تشکل‌ها دینی باید به صورت جدی ورود کنند.

کد خبر 5477166

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان هیئت های مذهبی ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه راهپیمایی روز قدس ویروس کرونا آمار کرونا بارش باران شب احیا خراسان رضوی ماه مبارك رمضان شهادت حضرت علی مشهد هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 848423 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه چین فلسطین - سازمان فتح فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین