Web Analytics Made Easy - Statcounter

پالایشگاه نفت پارس به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سی و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال 1400 ، همزمان با آغاز هفته کارگر با حضور رئیس جمهور، انتخاب شد .

اخبار شرکت‌ها؛ پالایشگاه نفت پارس به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سی و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران ، گروه های کار  و واحدهای نمونه ملی در سال 1400 ، همزمان با آغاز هفته کارگر با حضور رئیس جمهور، انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در این مراسم از مدیر عامل شرکت نفت پارس در سال ۱۴۰۰ ، به عنوان مدیر برتر کشور با حضور ریاست محترم جمهور تجلیل به عمل آمد.

در متن لوح اهدا شده آمده است؛ در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به عنوان تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین شده است لوح تقدیر سی و سومین جشنواره ملی کارگران ، گروه های کار  و واحدهای نمونه ملی در سال 1400 به شما تقدیم می‌شود.

این مراسم عصر روز سه شنبه(6 اردیبهشت ماه) با حضور  وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه ملی ،کارگران و گروه های کار برتر کشور برگزار شد.

شرکت نفت پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع روانکار در کشور و هلدینگ گروه توسعه اقتصادی تدبیر است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری فارس برچسب ها: رئیس‌جمهور ، نفت ، ملی ، نفت پارس ، واحد نمونه ملی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور نفت ملی نفت پارس واحد نمونه ملی واحدهای نمونه ملی گروه های کار واحد نمونه رئیس جمهور نفت پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی