Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@20:25:30 GMT

راه غلبه بر دشمن، تفکر بسیجی کارگران و کارفرمایان است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۱۱۸

راه غلبه بر دشمن، تفکر بسیجی کارگران و کارفرمایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار مهدی علمدار رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با تبریک هفته کار و کارگر و روز بسیج، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر دست‌های کارگر، مغز‌های کارگر، انسان‌های کارآفرین و نیروی انسانی ماهر در یک جامعه‌ای گرامی داشته شود آن جامعه پیشرفت خواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با سلام و درود بر ارواح  طیبه شهدا و امام شهیدان به خصوص شهدای کارگر که جان شیرین خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند، گفت: امروز ایران اسلامی سرفراز و استوار در مسیر پیشرفت است و گرامیداشت کارگر و قداست کار از سنت‌های انبیا الهی است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران افزود: قشر کارگر همانگونه که در دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی ایفا کردند در حال حاضر نیز یکی از صفوف مقدم تلاش عمومی کشور و ملت برای ساختن فردا است.

سردار علمدار بیان کرد: امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن، راه پیروزی و غلبه بر آنان تنها تفکر بسیجی و جهادی کارگران و کارفرمایان است.

وی عنوان کرد: در سالی که توسط رهبر عزیزمان به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری گردید، کارگران و کارفرمایان بسیجی با توکل بر خدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و با تحرک و عزم راسخ، منویات ولی امر مسلمین جهان را به معنای واقعی کلمه دریافت، پیاده‌سازی و اجرا خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران و تمام کارگران و کارفرمایان به ویژه بسیجیان جان برکف ضمن تبریک هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر اعلام می‌دارد که با امید به آینده تمام تلاش خود را در راستای رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مصروف داریم و تا پیروزی در این جنگ  اقتصادی تمام عیار دشمن لحظه‌ای آرام ننشینیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته کار و کارگر کارگران و کارفرمایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، به مناسبت هفته کارگر، نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از کارگران و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، ضمن تبریک هفته کارگر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارگری استان اظهارداشت: طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) «خداوند عمل خیر کسانی که به کارگران ظلم می کنند را از بین می‌برد و بوی بهشت را بر آنان حرام می‌کند».
 
وی در همین راستا ادامه داد: عدم پرداخت دستمزد مطابق تلاش کارگران و عدم توجه به مسئله بیمه، بهداشت و سلامت،  آموزش و ارتقاء مهارت‌ها و همچنین عدم استفاده از ابتکار عمل کارگر از مصادیق این ظلم است که اثرات سوء آن در رونق تولید مشهود خواهد بود.
 
مهران فاطمی در ادامه از فعالین عرصه کارگری از جمله خانه کارگر، شوراهای کارگری و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی برای پیگیری مطالبات کارگران و نیز از تشکل‌های صنعتی استان نظیر اتاق بازرگانی، انجمن مدیران، خانه صمت و انجمن کارفرمایان برای میزبانی این نشست تقدیر کرد.
 
وی با بیان اینکه متوسط توجه کارفرمایان استان به کارگران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: جامعه کارگری استان نیز از وفادارترین جوامع ایرانی نسبت به انقلاب بوده و در هر مقطعی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.
 
استاندار یزد هفته کارگر را فرصت مغتنمی برای بازنگری حقوق و وظایف جامعه کارگری و کارفرمایان نسبت به یکدیگر دانست و افزود: کارگران، مدیران و کارفرمایان نسبت به یکدیگر از وظایف و حقوقی برخوردارند که مبنای ارزیابی آن قانون است.
 
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به دنبال گسترده‌تر و رنگین‌تر شدن سفره کارگران باشند، گفت: با توجه به سهم ۶۰ درصدی هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد خانوار، احداث مسکن کارگری باعث جلوگیری از کوچکتر شدن سفره آنان خواهد شد.
 
فاطمی همچنین از آمادگی استان جهت واگذاری ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر زمین غیرقابل فروش به کارگران واجد الشرایط همراه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۵۵۰ میلیون تومانی با تنفس یک ساله و اقساط ۲۰ ساله به منظور ساخت خانه‌های ویلایی کارگری خبر داد.
 
استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مصوبه این نشست، تلاش خواهیم کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۴ هیچ کارگر واجد الشرایطی در استان نباشد که زمین تحویل نگرفته و یا عملیات اجرایی ساخت منزل مسکونی وی آغاز نشده باشد.

 

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر