Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه اصلی تقویت دفاع چپ بارسلونا، محصول لاماسیا و بازیکن بنفیکا است. 

بارسلونا، الخاندرو گریمالدو را می خواهد و در همین راستا با مدافع چپ کنونی بنفیکا تماس برقرار کرده است. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا تماس های خود را با الخاندرو گریمالدو را مجددا آغاز کرده و خود بازیکن مشتاقانه منتظر بازگشت به نیوکمپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریمالدوی 26 ساله، تا سال 2023 با بنفیکا قرارداد دارد و اگرچه قبلا مذاکراتی برای تمدید قرارداد صورت گرفته، اما این بازیکن تا این لحظه هیچ قرارداد جدیدی به امضا نرسانده است؛ چیزی که به خاطر علاقه بارسلونا به او و خواسته خود بازیکن به بازگشت مربوط می شود. دو طرف قرار است به زودی با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند تا وضعیت را بسنجند. بارسا گزارش های خوبی از گریمالدو دریافت کرده؛ آنها پس از دو دیدار رفت و برگشت برابر بنفیکا که در فصل جاری انجام شد، شناخت خوبی نسبت به بازیکنی که مدافع چپ سابق لاماسیا به آن تبدیل شده، پیدا کرده اند.

الخاندرو گریمالدو، گزینه دوم بارسلونا برای تقویت دفاع چپ

الخاندرو گریمالدو در سال 2008 به لاماسیا پیوست و قبل از انتقال به بنفیکا در سال 2016، 92 بازی برای بارسلونا ب انجام داد. از قرار معلوم 15% از هزینه انتقال بعدی گریمالدو بر اساس قرارداد به بارسا خواهد رسید. این بازیکن منتظر است تا ببیند بارسلونا با چه پیشنهادی به سراغ تیم پرتغالی خواهد رفت. بنفیکا دوست ندارد گریمالدو را به صورت رایگان و در تابستان 2023 از دست بدهد و در همین راستا، ممکن است با فروش او با قیمت پایین و چیزی در حدود 10 میلیون یورو موافقت کند. 

بارسلونا به دنبال جذب الخاندرو گریمالدو

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت