Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:06:59 GMT

فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۳۷۸

دو پسرعمو که در مقابل تالار عروسی دست به قتل زده و به ترکیه متواری شده بودند، پس از بازگشت به کشور در پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش ایران، شامگاه جمعه 3 دی سال گذشته مأموران کلانتری 129 جامی از یک درگیری خونین در تالار عروسی با خبر شده و موضوع را به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام کردند. تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و بررسی‌ها نشان می‌داد یکی از میهمان‌ها که از اقوام عروس بود با ضربه چاقو مصدوم شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملان درگیری نیز در همان تحقیقات اولیه شناسایی شدند.

متهمان دو پسر عمو و از اقوام داماد بودند که پس از جنایت از محل متواری شده بودند. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با شناسایی هویت متهمان راهی خانه آنها شده، اما عاملان درگیری مرگبار پس از قتل متواری شده و به ترکیه رفته بودند.

بازگشت به ایران

تحقیقات برای دستگیری پسر عموها به‌نام پاشا و اشکان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان اداره دهم مطلع شدند که عاملان قتل به ایران برگشته‌اند.

با اطلاع از این موضوع، خانه و محل‌های تردد احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد و در نهایت دو پسر عمو بازداشت شدند.

پاشا، یکی از متهمان دستگیر شده گفت: ما فامیل داماد بودیم و هنگام جشن و شادی در مراسم عروسی دو بار با مقتول دعوایمان شد اما با وساطت میهمان‌های دیگر این دعوا خاتمه یافت. بعد از پایان عروسی، مقابل تالار بازهم با مقتول دعوایمان شد و یکی از دوستان اشکان چاقو را به مقتول زد. ما که خیلی ترسیده بودیم و تصور می‌کردیم که قتل به گردن ما بیفتد فرار کردیم.

او ادامه داد: قاچاقی راهی ترکیه شدیم و 30 میلیون تومان به یک قاچاق‌بر دادیم تا ما را به استانبول برساند. در این مدت 15 روز در کوه‌ها سرگردان بودیم و دو روز هم در کوهستان سرگردان بودیم تا اینکه به استانبول رسیدیم. اما شرایط خیلی خوب نبود و ما سه روز بیشتر آنجا دوام نیاوردیم و تصمیم گرفتیم که به ایران برگردیم. بعد از اینکه به ایران برگشتیم با وانتی که اشکان داشت شروع به باربری کردیم و شب‌ها را هم در پارک می‌خوابیدیم یا به خانه دوست و آشنا می‌رفتیم.

در حالی که پاشا مدعی بود که جنایت را او مرتکب نشده اما اشکان که در زمان جنایت در صحنه حضور داشت، مدعی شد که قتل را پاشا انجام داده و تصاویر دوربین‌های مداربسته تالار از صحنه درگیری و شاهدان نیز نشان می‌دهد که قاتل پاشا است.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان فرار ترکیه قتل عروسی ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه