Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:37:09 GMT

رحمتی: در زمین بازی نباختیم/ درهای رختکن ما را بستند!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۵۶۴

رحمتی: در زمین بازی نباختیم/ درهای رختکن ما را بستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل نساجی گفت: در وهله نخست، باید یک عذرخواهی از همه هواداران عزیزمان داشته باشم که تا تهران آمدند. از همه کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی می کنم. از همه عزیزانی که در این یک هفته از مسئولان هیات مدیره تا تمام مسئولان باشگاه هر چه در توان داشتند گذاشتند تا ما قهرمانی را به اراک ببریم، عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرمنده آن‌ها شدم.

سرمربی آلومینیوم اراک اظهار کرد: فکر می‌کنم که همه مردم من را می‌شناسند. دوست دارم حقیقت را بگویم. ما امروز در زمین بازی، بازی را نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و شهر قائمشهر و شخص رضا حدادیان تبریک می گویم. ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای ما رقم خورد. وارد رختکن ما شده و در را بسته بودند. چون ۲۰ دقیقه دیر رسیده بودند، می خواستند ما هم وارد رختکن نشویم.

او درباره ورود تدارکات نساجی به رختکن این تیم گفت: وارد رختکن ما شدند و درب را قفل کردند. همزمان که تیم آنها رسید، در رختکن هم باز شد. این مساله جای تاسف دارد. تازه به این نتیجه رسیدم که علت اینکه نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار شود، به خاطر این بوده که توانایی نداشتند. شش، هفت شانس گل داشتیم ولی امروز بخت با ما یار نبود.

رحمتی تاکید کرد: یک چیزی به مردم خوب کشورمان بگویم. جا افتاده که هر کسی این کارها را بکند موفق‌تر است. مردم خوب می‌فهمند. فقط از بازیکنان تیمم تشکر می کنم و اگر امروز شانس داشتیم بازی را می‌بردیم.

او درباره حضور تماشاگران آلومینیوم اراک در ورزشگاه گفت: این تماشاگران سرمایه های فوتبال ما هستند. امیدوارم از ما حمایت کنند. ما راه دراز و برنامه های خوبی داریم و امیدوارم از ما حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: علی کریمی و پژمان جمشیدی در تمرین استقلال عکس | تغییر چهره جالب داور مشهور واکنش جالب علی کریمی به گروه ایران در جام جهانی

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1626032

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام حذفی آلومینیوم اراک باشگاه نساجی قائمشهر مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!