Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر نساجی امیدوار است که بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

علیرضا حقیقی پس از قهرمانی نساجی مقابل آلومینیوم در جام حذفی اظهار داشت:

در ابتدا جا دارد از تیم و بازیکنان اراک تشکر کنم. بالاخره فوتبال است همه اتفاقاتی که می‌توانست برای آنها بیفتد، برای ما افتاد و خدا را شاکرم این پیروزی را به تقدیم به هوادران می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شما در قهرمانی نساجی تأثیرگذار بود، گفت:

خدا را شکر، تلاش همه تیم بود. 

دروازه‌بان نساجی در مورد امکانات باشگاه نساجی برای بازی‌های آسیا گفت:

این باشگاه امکانات لازم را دارد و انشاالله ورزشگاه تا زمان برگزاری مسابقات آماده می‌شود و همه باید کمک کنند. از سجادی، وزیر ورزش درخواست دارم که همه دست به دست هم بدهند به این باشگاه کمک کنند.

حقیقی در مورد مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه نساجی گفت:

رئیس جمهور زحمت کشیدند و دستور دادند که ورزشگاه شهید وطنی هرچه زودتر آماده شود و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و از این دربدری و از این شهر به آن شهر دربیاییم. هواداران نساجی شایستگی‌های زیادی دارند و امیدوارم از شرمندگی‌ آنها خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید به تیم ملی دعوت شوید یا خیر، گفت:

چرا فکر نکنم؟ هر کسی فوتبال بازی می‌کند آرزو دارد در تیم ملی بازی کند و هدف من هم همین است. تیم ملی کادر فنی و سرمربی خوبی دارد و هر تصمیمی بگیرد به دیده منت قبول می‌‌کنم. اگر باشم مثل سرباز خدمت می‌کنم و اگر هم نباشم برای تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

 رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین سرباز رشید افزود: پس از دریافت غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند.

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این ۲ نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم