Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:24:28 GMT

صوت/ سخنان رئیسی در جلسه شورای اداری استان قزوین

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۷۸۱

صوت/ سخنان رئیسی در جلسه شورای اداری استان قزوین

سید ابراهیم رییسی شامگاه چهارشنبه در شورای اداری استان قزوین، گفت:برخی خصوصی سازی های انجام شده در گذشته خصوصی سازی نه بلکه رهاسازی بود و مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرد.

دریافت 36 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت سفر استانی استان قزوین سید ابراهیم رئیسی شورای اداری استان قزوین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقال مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نشست مشترکی میان شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سازمان خصوصی سازی پس از آئین واگذاری باشگاه استقلال برگزار شد و بر بهبود وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تاکید شد.

در این نشست، علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از ارائه پیشنهاد اضافه شدن نام خلیج فارس به انتهای نام "استقلال" خبر داد و گفت: با توجه به شرایط واگذاری که در آگهی عرضه واگذاری شرکت استقلال درج شده بود، خریداران مکلف بودند در اجرای قوانین عمومی کشور نسبت به نام جدید شرکت اقدام کنند و با توجه به مصادف بودن این روزها با روز ملی خلیج فارس، و خرید این باشگاه توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پیشنهاد خریداران اضافه شدن عبارت "خلیج فارس" به انتهای نام این شرکت است.

ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز با گرامیداشت این روز مبارک و تبریک "روز ملی خلیج فارس"، تشکر سازمان خصوصی سازی را به جهت استقبال هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و اعلام آمادگی برای خرید سهام دولتی این باشگاه، اعلام و اظهار امیدواری کرد سرفصل جدیدی در دوره فعالیت این باشگاه با مالکیت و مدیریت مدبرانه علی عسگری را شاهد باشیم و در دوره نظارت سازمان با همکاری بیش از پیش هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شاهد شکوفایی و بهره وری بیشتر در راستای اهداف این باشگاه فاخر فرهنگی ورزشی باشیم.

در انتهای این نشست، طرفین توافق کردند که تشریفات مربوط به تغییر نام شرکت مطابق با قوانین و مقررات کشور صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • شورای اداری استان تهران
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس