Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: اگر تغییر قوانین کلاس بندی مشکلی در ارنج تیم ایجاد نکند، تنها برای قهرمانی در جام جهانی اسپانیا تلاش خواهیم کرد.

امین الله مانی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی اسپانیا، بازیکنان فوتبال هفت نفره امشب عازم اسپانیا می‌شوند. این مسابقات قرار بود با حضور ۱۶ کشور برگزار شود که تیم روسیه از شرکت در مسابقات محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ایران با تیم‌های آمریکا و استرالیا در مرحله مقدماتی همگروه است که در اولین بازی ۱۳ اردیبهشت با تیم آمریکا  است و ۱۵ اردیبهشت با استرالیا دیدار خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره یکی از مشکلات تیم را تغییر قوانین کلاس بندی عنوان کرد و گفت: متاسفانه تغییر قوانین کلاس بندی شرایط سختی را برای تیم ما ایجاد خواهد کرد و ۱۰ نفر از بازیکنان کشورمان باید دوباره کلاس بندی شوند که این مساله روی ارنج تیم تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و استرس زیادی را برای بازیکنان و کادر فنی به دنبال دارد.

الله مانی با بیان این که بیشترین نگرانی ما از تغییر قوانین کلاس بندی است، تصریح کرد: در صورتی که مساله کلاس بندی کمتر بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد به لحاظ بدنی و روانی آماده شرکت در مسابقات هستند و شرایط بسیار ایده‌ال و خوبی دارند.

وی با بیان این که هدف ما کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی اسپانیا است، اظهار کرد: با همدلی و انسجامی که بین بازیکنان وجود دارد، هدف تنها راهیابی به فینال و کسب عنوان قهرمانی پس از ۳ سال دوری از مسابقات است.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان درباره زمان برگزاری مسابقات، گفت: جام جهانی فوتبال هفت نفره ۱۳ اردیبهشت در اسپانیا آغاز می‌شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: امین الله مانی ، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امین الله مانی جام جهانی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!